Om dere skulle bygget hus i morgen... OPPDATERT

ORIGINAL: ..christine..

ORIGINAL: Lene1986

WEEEE... Gleder meg til bilder!! Hvordan tror du det kommer til å se ut da? [:D] Har dere tatt utgangspungtet i ett hus eller?

Ja vi fant et hus. Men er ikke poeng i å vise dere bilder siden vi kommer til å gjøre om på så mye[;)]
Ok.. Skal dere fikse mye på det utvendig og? Håper dere blir fornøyde og prisen ikke blir helt skremmende [;)]

ORIGINAL: ..christine..

WEEEE... Gleder meg til bilder!! Hvordan tror du det kommer til å se ut da? [:D] Har dere tatt utgangspungtet i ett hus eller?

Ja vi fant et hus. Men er ikke poeng i å vise dere bilder siden vi kommer til å gjøre om på så mye[;)]
Ok.. Skal dere fikse mye på det utvendig og? Håper dere blir fornøyde og prisen ikke blir helt skremmende [;)]

Blir litt fiksing ja[;)] Han håpte på at det ikke skulle bli så alt for galen pris[:D]

kjøkken med spiseplass måtte vi ha!
en koselig krok hvor ungene kan gjøre lekser mens jeg lager mat!
litt som husets samlingspunkt på en måte. og et sted hvor jeg evt kan sy og scrappe osv..
(hvis kontoret er opptatt!)

vaskerom ved siden av kjøkkenet fordi det er praktisk i forhold til å følge med på vasken
og ha den i nærheten av et sted jeg tilbringer mye tid! har egen utgang herifra også..
kan få inn matvarene uten å gå trappa osv.. har kjølehjørne der nemlig!
må også nevne at kontoret er i samme del av huset, så har en base jeg føler jeg.

walk in skulle jeg ha, og jeg må si at det kanskje hadde vært like greit at ungene fikk større
rom og at vi fikk en vegg med garderobe i stedet, sånn praktisk sett. men jeg gleder meg over
at det er god plass der når jeg skal finne ting.(selvom jeg ikke har pakket mitt tøy enda! [&:] bor i bag enda!)

Loftsstue eller kjellerstue er must! må ha et sted man kan sende ungene evt mannen [8D] når jeg/vi har
besøk eller hvis vi skal se på forskjellige ting.

tror det var alt!

gleder meg til å se tegninger av huset deres.

Vil ha vaskerom i tilknytning til badet, ikke kjøkkenet. Bedritent å møtte bære "møkkete" handduker og undertøy gjennom kjøkkenet for å få det vasket!? [8|] [X(]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Vil ha vaskerom i tilknytning til badet, ikke kjøkkenet. Bedritent å møtte bære "møkkete" handduker og undertøy gjennom kjøkkenet for å få det vasket!? [8|] [X(]

Er slik det blir hos oss. Sjakt ifra badet til vaskerommet. Pluss at vaskerommet ved inngangen, slik at jeg kan lempe møkkete unge inn på vaskerommet for å kle av[:)]

store luftige rom.. store viinduer, kjellerstue, 4 soverom og et gjesterom/ lekerom. sjakt ned til vaskerommet hadde vært fint.. bad nærme soveromet, stor balkong, hoved etasjen på bakkeplan så man slipper å fly så mye i trapper..[:)]

Gikk glipp av BV involveringen men gu så spennende christine! Gleder meg til å få se tegninger!

Back
Topp