Om dere hadde hatt bursdag..

Litt usikker.. Om jeg visste at hun hadde det litt trangt i den tiden, så hadde jeg nok ikke brydd meg så veldig, og hadde kjøpt henne gave.

ORIGINAL: Candykikk

ORIGINAL: Heijdii

Etter å ha lest her fikk jeg dårlig samvittighet !! [8D]

er det noen du skulle gitt gave til eller?  [:D] hehe

altså, hvis du har dårlig svamvittighet pga det jeg har skrevet i denne tråden så kan du bare trøste deg med at jeg er spessiell, å jeg er ung og barnslig. jeg elsker oppmerksomhet, gaver å alt jeg har muligheten til å få.. skal ikke gå glipp av noe.. hehe så for meg er dem meste nederlag [:D]

Jaa, det er vell kanskje ett par som skulle fått [:-][8D]

det er så mange som har skrevet at de ville gitt gave, men ja..
jeg er vell barnslig jeg også![8D]

En blomsterbukett er perfekt! Den sier:

"Jeg fikk ikke noen bursdagsgave av deg, og det har jeg ikke glemt! Derfor får ikke du heller noen bursdagsgave av meg. Men siden jeg vil bevise at jeg er hakket bedre enn deg, får du denne blomsten som oppmerksomhet. Den vil snart visne og dø"

hihi [:D]

ORIGINAL: lumina og Erik

En blomsterbukett er perfekt! Den sier:

"Jeg fikk ikke noen bursdagsgave av deg, og det har jeg ikke glemt! Derfor får ikke du heller noen bursdagsgave av meg. Men siden jeg vil bevise at jeg er hakket bedre enn deg, får du denne blomsten som oppmerksomhet. Den vil snart visne og dø"

hihi [:D]

HAHA[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lissyjane

Kan jo bare kjøpe henne en flaske vin[:D] Men jeg skjønner hva du mener. Jeg synes det er flaut å komme uten gave.

Ja tenkte på det,men kom på at hun drikker ikke vin...[&:]

Jeg vet ikke, det kommer helt ann på.
Jeg og mine venner stresser ikke med gaver til hverandre. Men noen ganger har man tenkt på hverandre, eller bare funnet noe som passet helt perfekt til en og da blir det gave. Ingen blir sure når gaven uteblir eller "straffer" for det ved senere anledninger..

Men nå har jeg få veldig gode og nære venner

Back
Topp