Bamsemooms
Glad i forumet
Tenk det! Det går plutselig fort jo!!! Jeg må også få sendt avgårde søknaden til NAV...takk for påminnelsen jenter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt vanvittig hvor fort tiden går! Jeg husker når vi jublet for 10, 11 og spesielt 12 uker nå jubler vi snart for fødselIdag innså jeg at om 3 uker så kan han bare komme, for da er jeg 37 uker
Siden jordmor på ul mener at han kommer til å veie ca 3,8 til termin så kan han komme ut med 3,2kg i uke 37
Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13
Ja! Tiden går kjempe fort. Jeg tror det er på tide og gjøre klar sengen og vogna til babyen, mangler fortsatt bag til vogna. Skal vaske klærne og pakke fødebagen vi får se om jeg rekker alt idagHelt vanvittig hvor fort tiden går! Jeg husker når vi jublet for 10, 11 og spesielt 12 uker nå jubler vi snart for fødsel
Ja det er jo greit å ha det gjort så kan du slappe av den siste tiden mens du venter på babyJa! Tiden går kjempe fort. Jeg tror det er på tide og gjøre klar sengen og vogna til babyen, mangler fortsatt bag til vogna. Skal vaske klærne og pakke fødebagen vi får se om jeg rekker alt idag
Huff ikke noe bra :-( men du burde vell kunne få det nå legen forstår nok. Og søvn og hvile er viktig nåTror ikke det blir tid til avslapping
Jobber 50% fra 10:00-1400 hverdag. Føles som om det blir bare tyngre og tyngre for hverdag
Skal snakke med legen og se om jeg kan få 100% nå den siste tiden. Er kjempe sliten, klarer nesten ikke å sove på kvelden på grunn av bekkenet