Om ca 10 dager jenter....

Urwa

Venter på en attpåklatt august 2013
Er vi neste måned ut :) Grugleder meg til de grader. Jeg føler tiden går både treigt og super fort på samme tid. Føles som om det er for godt til å være sant at vi får en baby hver innen ca 10 uker :) :) :)

Ja nå er det ikke mange ukene til vi kan begynne å føde!! Om tre uker er jeg 37 uker!! :O går nok til nærmere terminen, men er nok ikke lenge til de første august babyene popper ut!!:D

Venter nr 3 4. August:)

Grugleder meg :D

Det nærmer seg 7 år siden sist jeg fikk barn, så det føles som alt er nytt for meg :)

HURRA!! Jeg gleder meg ;) Nå er det vel på tide å pakke fødebaggen og ta de siste shopping rundene ;)

Jeg gleder meg veldig å syntes at tiden går fort. Straks bare 7 uker igjen til jeg blir satt i gang! Hjelpes

Termin 31.08.13

Nå går det fort ja :-) rundt 5 uker til jeg blir satt igang.. Hjelpes.

<3 Venter ei lita prinsesse 9.august 2013 <3

Ja, tenk om litt over 3 uker blir jeg 37 uker! Fødte førstemann i uke 37 og nr 2 i uke 39!

Gledgruer meg :D

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

6 uker til 40 uker i dag:D og kommer han en uke før som de to andre så er det jo bare 5 uker til!!!:)

Venter nr 3 4. August:)

holy crap, og jeg som ikke har søkt om foreldrepenger engang :p det går aaaaaaaalt for fort unna her nå :S

Leverte min søknad i dag jeg ;)

De har hatt stengt på nav her pga internett kurs, så ikke fått tak på papirene, og vi har ikke skriver her hjemme :P.
Får sende i morgen når mini er i bhg trur jeg.

Ikke eg heller, tenkte å ta det på mandag!! Har 40 min te NAV her, så det er ikke gjort i ein håndvenning :p

Nei da er det ikke lett match å få gjort. Jeg har fem min gange til nav haha, men der er så mye turister og trange gater her, så ikke orket å gått ut og bort enda :P lat sa du hehe.

Back
Topp