Om 5 dager

SunShin

Forumet er livet
Da har alle Februar snuppene rundet 12 uker!!! [:D][:D][:D][:D]

ja, nå syns jeg vi "siste " skal få komme etter også.. :)

Ååååååååå Det er jo ikke lenge til....[:D]

Så er det nedtelling til UL, så nedtelling til halvveis (den kommer jo ganske så tett på UL), så nedtelling til jul, så til høygravid, så til fødeklar, så til fødsel....[8D] ble veldig mye så til[:-][8|] [8D]

Oh yeah, we´re good [8D]

ORIGINAL: *MaCa*

Ååååååååå Det er jo ikke lenge til....[:D]

Så er det nedtelling til UL, så nedtelling til halvveis (den kommer jo ganske så tett på UL), så nedtelling til jul, så til høygravid, så til fødeklar, så til fødsel....[8D] ble veldig mye så til[:-][8|] [8D]

Hehe, ja...men aller mest så gleder eg meg først og fremst til JUL[:D] Å, som eg gelder meg!!!

Føde har eg ikkje lyst til enda...så den biten orker eg ikkje tenke på! Og jo UL....det er jo ekstra spennendes, selv om det er veldig ekkelt å ikkje vite om alt er bra også før du kommer![:-][:)]

iiiiiiih[:D]
greit å ha sånne mål underveis...
neste mål= UL [:D]

ORIGINAL: Marielly

ja, nå syns jeg vi "siste " skal få komme etter også.. :)

Jaaaa:) Men gleder meg mest til å få vært på kontroll. Håper veldig jeg får høre hjertelyd og sånt, ellers trur jeg jeg skal bestille ul etter at jeg har vært der. Føler meg liksom ikke helt trygg og vil ikke fortelle det til alle før jeg har vært på ul eller i det minste hørt hjertelyd.

ORIGINAL: Knottet2

iiiiiiih[:D]
greit å ha sånne mål underveis...
neste mål= UL [:D]

Jeg gleder meg også til jul...savner julen [:D] Er så magisk på den tiden av året! [:)]

ORIGINAL: *Sperminator*

Oh yeah, we´re good [8D]

Ja tenk kor tia flyr avgåre, bi nesten litt stressa av at d går så fort me tanke på alt som ska fikses før den lille kommer[:D]

Synes nu d e lenge te æ ska på ordinær ul... ska ikke før i uke 20+1 og da e æ jo halveis, men men d går d oxo e bare så grævla lenge te[&:]

ååå så morro! :D:D

Back
Topp