Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heia heia hold av plass til meg å for jeg dumper inn her og januar/februar i slutten av mai/begynnelsen av juniSå SKAL jeg inn på den lista her!! Uttak i morgen, så det er bare å vente. Sees på januar/februar forumet!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
NeeeiDe fikk ikke ut noen egg i dag. Det var bare cyster...
Legene skulle diskutere i dag, så skal vi dit i morgen og ha en samtale med de. Mulig de setter meg på metformin (som jeg ba om å få denne runden, men ikke fikk) for å roe ned cystedannelsen ved stimulering.NeeeiMen hva sa de videre hva som skjer da? Må de stimulere annerledes for å unngå cyster?
Legene skulle diskutere i dag, så skal vi dit i morgen og ha en samtale med de. Mulig de setter meg på metformin (som jeg ba om å få denne runden, men ikke fikk) for å roe ned cystedannelsen ved stimulering.
Vikaren til fastlegen sa hun ville sette meg på metformin uansett hvis klikikken sier de vil prøve en runde til uten. Hun har av alle steder jobbet med Fedon Lindberg og hjulpet kvinner med pco og bli gravide. Snakk om lykketreff med valg av lege!Venter spent på oppdatering på hva de har blitt enige om
Vikaren til fastlegen sa hun ville sette meg på metformin uansett hvis klikikken sier de vil prøve en runde til uten. Hun har av alle steder jobbet med Fedon Lindberg og hjulpet kvinner med pco og bli gravide. Snakk om lykketreff med valg av lege!
Men da håper jeg du får det denne gangen altså. . Nå håper jeg de legger til rette for deg, som Lena skrev. Masse lykke til idag, håper du oppdaterer hvordan det gikk idagLegene skulle diskutere i dag, så skal vi dit i morgen og ha en samtale med de. Mulig de setter meg på metformin (som jeg ba om å få denne runden, men ikke fikk) for å roe ned cystedannelsen ved stimulering.
Tusen takkUff, dette var jo triste greier. Legene finner sikkert ut av det, men du bør nok gi kroppen din en liten pause også, så den klarer en runde til. Det er en tøff bransje, desverre. Fortsatt masse lykke til.
Sent from my iPhone using BV Forum