Om 2 uker

x1xPastella

Forumet er livet
Reiser jeg sørover til mamma og pappa... Jeg gruer meg til 1 HEL uke uten BV...

HJELPES kommer til å få abstinenser jo... Men jeg skal se babyen da, det gleder jeg meg masse til!!!

Det blir jo herlig å se bebisen igjen[:D][:D] + du får mye å lese igjennom når du kommer hjem igjen

Må sende masse SMS, da - så kan jeg oppdatere deg om hva som skjer her[;)]

Skjønner hva du mener!!! jeg trodde ikke jeg var avhengig av bv i det hele jeg, før jeg reiste hjem en uke!!!![8D]
Tenkte hver dag på alt jeg gikk glipp av, og "tenk viss noen før også får jeg det ikke med meg"[8|][8D]
Hehe..
Det blir sikkert kjempe deilig å komme hjem..!
Bli stelt litt ekstra godt med og få slappet av, samtidig som du får se mirakelet ditt[;)]

Ja jeg reiser til Trine først!!! Trine skal skjemme meg bort først!!!

Gleder meg masse til å komme på besøk til deg og ikke minst å se det nye huset...

God tur!! Kose deg masse[:)][:)]

så koslig [:D] kos deg masse sammen med familien din.
Må du til lege før du reiser og få helseattest? (for å vise flyselskapet at du kan fly?)

Nei legen sa at jeg ikke trengte det, men må ha med helsekortet for å dokumentere termindato!!!

hvilket flyselskap reiser du med?

Norwegian

Fant dette på nettet, så for å være på den sikre siden kan det være lurt å ringe Norwegian for  å sjekke.
  • SAS Braathens: Aksepterer gravide inntil uke 36. For reise mellom 2-4 uker før termin kreves en legeerklæring. Reisetiden for hver enkelt strekning kan i denne perioden ikke overstige 4 timer. Gravide aksepteres ikke etter uke 38, dvs. mindre enn 2 uker før termin.
  • Norwegian: Gravide kan fly inntil uke 38 (eller uke 36 ved reiser under 4 timer), krever legeattest.
  • Lufthansa: Gravide kan fly inntil uke 36.
  • British Airways: Gravide kan fly inntil uke 36 (tvilling- eller flerlingsvangerskap frem til uke 32). Fra uke 28 kreves en legeattest, hvor det bekreftes at det er trygt å fly.
  • Finnair: Gravide kan fly inntil uke 36. Ved korte nasjonale flyturer og korte turer innenfor Skandinavia aksepteres gravide inntil uke 38. Fra uke 28 kreves en legeattest.
  • KLM: Gravide kan fly inntil uke 36 (inntil uke 34 ved tvilling- eller flerlingsvangerskap).

Jeg sjekka det opp når jeg bestilte billetten og sånn jeg forstod det så måtte jeg ikke ha legeattest, men kan jo hende jeg burde ta en telefon til Norwegian å høre med dem...

God tur Pastella ! Slapp av og kos deg masse !

Back
Topp