Om 14 dager blir jeg

Sjakk Matt

Betatt av forumet
Alenemor... Jeg hulker her jeg sitter, kan ikke tro det! Samboer må reise hjem!

Off så utrolig trist. Er det ikke noe dere kan gjøre for å omgjøre det?

Spirrevip skrev:
Off så utrolig trist. Er det ikke noe dere kan gjøre for å omgjøre det?

Vi har gjort alt vi kan! Det er ikke mer å gjøre nå!

så trist

Åneiiii

Sender deg en kjempe god klem... <3

Så utrolig trist :(

Ånei så fryktelig trist :( Sender deg en klem

nå vett eg isje ka d går i ! men sende deg en klem og d ordne seg sikkert t slutt :)

Vet ikke hva det går i jeg heller, men uansett så klarer du deg kjempebra, det skal jeg love deg! Hilsen alenemor:) Klem

Huff, så trist! :// Sender deg en god klem, håper den gir deg styrke!

Men dere visste at tjangsen for at han ble sendt hjem var der ikke sant?
Men sikkert grusomt når realiteten kommer. Ønsker deg lykke til som alenemor.Visst  ikke du har vurdert å flytte dit han kommer i fra?

Masse god ønsker sendes din vei

trist å høre.... håper det kommer til å gå deres vei til slutt

men om dere gifter dere, får han ikke da oppholdstillatelse?

10&12 skrev:
trist å høre.... håper det kommer til å gå deres vei til slutt

men om dere gifter dere, får han ikke da oppholdstillatelse?

Ikke nødvendigvis. Håper ikke han må bli så lenge i hjemlandet før han får komme hit. Sender deg en klem!

Så trist å høreemoticon
Håper det ordner seg på en eller anna måte.

Gizmonie skrev:
Men dere visste at tjangsen for at han ble sendt hjem var der ikke sant?
Men sikkert grusomt når realiteten kommer. Ønsker deg lykke til som alenemor.Visst  ikke du har vurdert å flytte dit han kommer i fra?

Masse god ønsker sendes din vei

Ja, muligheten har vært der, men hvem tror at myndighetene kan være så brutal og ta fra barna pappaen sin? Vi har hele tiden blitt fortalt at det mest sannsynlig ikke kom til å skje, men nå blir det ikke som vi håpet på. Mulig vi får utsatt det til etter jul siden det er en del utreisepapairer som må ordnes. Reise må han gjøre før eller siden. Også tar det ca 9-12mnd før han kan retunerne, alt etter som behandlingstid her

vitality skrev:
Vet ikke hva det går i jeg heller, men uansett så klarer du deg kjempebra, det skal jeg love deg! Hilsen alenemor:) Klem

Tusen takk for at du har tro på meg. Men ser litt mørkt på det for å være ærlig. Jeg har tvillinger på 3, studerer og jobber ve siden av,. Også barnet i magen da, husarbeid og et helt hus å holde rimelig rede på...ikke har jeg seterfikat/ bil heller! ....for dere som ikke vet hva det står i så er jeg sammen med en afrikaner. Han er nødt til å reise hjem for å ordne noen papirer og blir dermed borte ca ett år... Det er det adv sier det tar i tid, men vi krysser fingrene for at det bli før for barnas skyld...

Huff. For en situasjon å komme i. Håper dere klarer å nyte dagene dere har sammen nå framover. og at det går fort å få han tilbake!!!
Krysser fingrene og gir deg en god støtteklem!!!

Back
Topp