Om 1 uke!!!!

j02j06g09g13

Elsker forumet
Bare 1 uke til i dag så skal jeg på ordinær ultralyd.. Gleder meg så sinnsykt.. :D :D :D

Hvor lenge igen til deres tur?

Her skal vi ikke før den 10 januar:) men så morro da, bare en uke til:) hvor mange uker er du da?:)

Her er det 2 uker igjen på mandag!! Skal på nyttårsaften!!

så morro :D

Jeg skal ikke før 9 januar. men jeg syns tiden går så fort alikevel, så syns ikke det virker så lenge til ;)

Her har vi fått time 11. januar... Gleder meg mer til den dagen enn julaften! :O

Hehe, sånn er det her og, tenker på det hele tiden, ser for meg at de siste dagene før jul etter ul blir travle. Først da jeg kommer til å fokusere fullt på julaften. :p

22Januar skal jeg på ordinær ul :) Missunner deg skikkelig nå....:P

åhhh, så spennende.. Bare en uke venting til... Heldiggris!!! Jeg har enda ikke fått time til ul jeg, var ikke hos lege før jeg var 12 uker på vei, så timen kommer nok snart i posten :) Spennende!!!

Bare 1 uke til i dag så skal jeg på ordinær ultralyd.. Gleder meg så sinnsykt.. :D :D :D

Hvor lenge igen til deres tur?

Såååå spennende! Jeg skal ikke før 19 januar... Men skal på ekstra ul på mandag og på tirsdag, og tirsdag får vi mest sannsynlig vite kjønn <3

å heldige du :) vite kjønnet da?
her er det kjempe lenge til, 29januar...

Jeg skal 7. januar - tida kommer til å fly til da, så jeg bare gleder meg - er ikke så utålmodig som jeg var med storebror :D

10 januar! Men d e ik lenge t! 1uke jobb, jul og romjul kos og nyt års feiring, så litt jobbing så e vi dær!

Back
Topp