Om 1 time..

Gjørdis

Glad i forumet
skal jeg på UL, jeg både gleder og gruer meg.

Gleder meg til å forhåpentligvis se at alt er i orden med den lille, men er litt redd for at det er noe galt, siden jeg har hatt litt mensverk i går å i dag, og at jeg har hatt litt blodspor også i lang tid også.

Siden jeg ble gravid med prøverør, og dette er vår 5 innsetting så er jeg naturligvis redd for at det skal gå galt.
Jeg er jo 11 uker på vei snart, så jeg burde vel byne å roe meg ned å slå meg til ro med at alt er bra med den lille i magen[:)]

Alt blir så mye lettere bare jeg får sett det på UL[:)]

Lykke til på UL!![:)]

ORIGINAL: Gjørdis

skal jeg på UL, jeg både gleder og gruer meg.

Gleder meg til å forhåpentligvis se at alt er i orden med den lille, men er litt redd for at det er noe galt, siden jeg har hatt litt mensverk i går å i dag, og at jeg har hatt litt blodspor også i lang tid også.

Siden jeg ble gravid med prøverør, og dette er vår 5 innsetting så er jeg naturligvis redd for at det skal gå galt.
Jeg er jo 11 uker på vei snart, så jeg burde vel byne å roe meg ned å slå meg til ro med at alt er bra med den lille i magen[:)]

Alt blir så mye lettere bare jeg får sett det på UL[:)]

Har nå opplevd alle gravide kvinners skrekk.
Det var overhodet ikke antydning til liv i magen[:(]

Har fått time til utskrapning i morgen kl. 09.00.
Nå har både jeg og mannen det utrolig tungt, var jo ikke sånn det skulle gå,vi var virkelig klar til å bli foreldre nå.
Tusen takk for alle oppmuntrene ord jenter, dere er utrolig gode å ha.

Åååånei [:(] Får helt tårer i øynenene her, det var jo ikke sånn det skulle gå [:(] Stor klem

ORIGINAL: ElinR

herregud så forferdelig trist å lese[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] har ikke ord!!!! dere må ha d grusomt nå!!! da er d nesten bedre å få neg test sånn til å begynne med for nå har dere jo gledet dere i flere uker allerede!!! ta vare på hverandre snuppa!!! masse trøsteklemmer.....

Kjenner følelsen dere sitter med nå.. Det er utrolig tøft og tungt..
Ingen ord kan trøste nå..
Håper det går bedre med dere etterhvert, og at dere kommer sterkere ut av dette...

Mange trøsteklemmer sendes deres vei..

Å nei!!!!! Detta var forferdelig trist og urettferdig[:(][:(][:(] Har ikkje ord...

Ta vare på kvarandre i denne tøffe tida. Sender varme tankar din vei.

Mange klemmar til deg!

Det var ingen god lesing, jeg er virkelig lei meg på deres vegne. Ta godt vare på hverandre. Var dette din første UL?

Gjørdis dette var trist å lese, ta godt vare på deg selv nå...og bruk tiden til å bearbeide dette her.
Jeg hvet hvordan du har det, har 2 SA bak meg nå....dette er vondt..rett og slett......håper du slipper de magesmertene jeg hadde ettersom det blir en MA på deg, slik at du blir fort ferdig med blødningen og ikke for de rielignendes smertene som er med en SA.

Det holder elnge med det psykiske, om du ikke skal ha det fysiske også.

ORIGINAL: Serene

[:(] åå neeei[:(]
så ufattelig vondt [:(]

ORIGINAL: mklu83

Kjenner følelsen dere sitter med nå.. Det er utrolig tøft og tungt..
Ingen ord kan trøste nå..
Håper det går bedre med dere etterhvert, og at dere kommer sterkere ut av dette...

Mange trøsteklemmer sendes deres vei..

Signerer. Ta godt vare på hverandre.

Nei så trist[:(]Gir deg en god klem,ta vare på hverandre!Vet akkurat åssen du har det.Det er veldig tøft[:(]

Back
Topp