Om 1 måned...

Hilly77

Gift med forumet
Jeppppz jenter - om 1 måned eller eksakt om 32 dager kan vi starte med opprop for de som har termin i begynnelsen av mai[:D] Nå er det virkelig ikke lenge til altså [:D]

Nei, det er søren meg sant[:D]

Tenkte på det igår og ista at nå er det faktisk bare 1-2mnd til jenta kommer.
1mnd er virkelig ikke lenge![:)]

Om 1 mnd er prinsessa mi født!! [;)]

ORIGINAL: civciv

Heldiggris! Ja det begynner vel å nærme seg for noen og enhver, men jeg synes det er lenge til likevel...

Jeg har skøvet det foran meg hele tiden slik at jeg ikke helt klarer å ta inn over meg at om noen uker så er jeg ikke gravid lengre, men sitter med verdens nydeligste jente i armene[:)]

ORIGINAL: lille ulv

ORIGINAL: civciv

Heldiggris! Ja det begynner vel å nærme seg for noen og enhver, men jeg synes det er lenge til likevel...

7. april er planen at jeg blir satt i gang. Det er 3 uker og 1 dag før termin. [;)]

det er helt utrolig.. jeg har termin om 48 dager..!!! og vi har så masse å gjøre før han kommer da, så tida kommer til å fly.. vi pusser opp badet selv, (eller sambo gjør det og jeg ser på og kommer med kaffe) men dette tar jo sin tid da.. rommet til lilleGutt er heller ikke klart.. men da har jeg noe å pusle med de neste ukene da ihvertfall:) 

Ohoi! Tiden har virkelig gått fort! Gleder meg til å lese alle fødselshistoriene og se de nydelige nurkene våre :)

Back
Topp