Om 1 år, altså 12 mnd

Å herregud hjelp. Haha

Det er helt vilt å tenke på, surrealistisk. Det føles så veldig fjernt nå [emoji4]

Det var litt weird å tenke på[emoji44][emoji14]

Jeg har invitert all familie til juleselskap hos oss i år. For første gang. Tenkte ikke jeg kom til å bli gravid. Så nå blir det full fest med to gale barn og en nyfødt [emoji28]

Jeg har invitert all familie til juleselskap hos oss i år. For første gang. Tenkte ikke jeg kom til å bli gravid. Så nå blir det full fest med to gale barn og en nyfødt [emoji28]
Vi og skal ha jul hos oss, for tredje gang. Ingen av oss har søsken så er enklest å ha det hos oss. Etter årets feiring snakka vi om å kanskje reise i jula 2018, men min mamma bestilte flybilletter for å komme i jula uansett i Januar allerede. Hun mente at hvem vet, kanskje vi ikke får reist fordi vi har en liten en. Hahaha, yeah right sa jeg[emoji23] Men ble visst sånn[emoji23]

Merkelig tanke! Skulle egentlig være vekkreist i julen, men nå tror jeg vi blir hjemme.

V
Vi bestemte oss for å ikke arrangere jul i år. Tror kanskje det bare blir oss 4 i år.

Back
Topp