Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi og skal ha jul hos oss, for tredje gang. Ingen av oss har søsken så er enklest å ha det hos oss. Etter årets feiring snakka vi om å kanskje reise i jula 2018, men min mamma bestilte flybilletter for å komme i jula uansett i Januar allerede. Hun mente at hvem vet, kanskje vi ikke får reist fordi vi har en liten en. Hahaha, yeah right sa jeg[emoji23] Men ble visst sånn[emoji23]Jeg har invitert all familie til juleselskap hos oss i år. For første gang. Tenkte ikke jeg kom til å bli gravid. Så nå blir det full fest med to gale barn og en nyfødt [emoji28]
For en herlig tankeHar vi faktisk våre små og de er da ca 5 mnd ... så utrolig rart å tenke på
Vi bestemte oss for å ikke arrangere jul i år. Tror kanskje det bare blir oss 4 i år.Jeg har invitert all familie til juleselskap hos oss i år. For første gang. Tenkte ikke jeg kom til å bli gravid. Så nå blir det full fest med to gale barn og en nyfødt [emoji28]