Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kommer til å lyve jeg og. Det er jo egentlig ingen grunn til å mistenke noe ennå. Hadde jeg vært langt på vei med en synlig mage og nektet, så er saken annerledes.
over hodet ikke slemt. jeg synest faktisk det er ganske frekt å spør to ganger jeg.. og man bør respektere at folk holder sånn hemmelig. jeg har en veninne som har spurt en gang, hun mente hun avslørte meg da jeg ikke drakk alkohol i bursdagen hennes. og jeg gleder meg til å fortelle at hun hadde rett, når jeg er tre mnd på veiNå har jeg fått spørsmål fra kollegaer to ganger om jeg er gravid, senest nå på morran. Og jeg føler meg så fæl som juger. Er det slemt? Jeg vil ikke at noen skal vite det ennå. Hva sier dere om noen spør?
Enig. Og blir så paff hver gang jeg får spørsmålet at svaret syns vel på hele megSyns det rett og slett er frekt jeg å spørre om slikt. Det må da være opp til den enkelte å få dele nyheten selv uten å skulle bli spurt om det.