Olje?

x1x83modell

Elsker forumet
Noen som har et tips om ei olje som lukter godt?? Den til babyline lukter ikke noe godt synes jeg...

Ja, lukter ikke særlig godt...synes det er så dumt at nesten ingen baby produkter lukter noe såpe aktig, er jo så godt når det lukter såpe av barn...før i tiden brukte de jo produkter som luktet noe!

ORIGINAL: Dyrset

ORIGINAL: 83modell

Ja, lukter ikke særlig godt...synes det er så dumt at nesten ingen baby produkter lukter noe såpe aktig, er jo så godt når det lukter såpe av barn...før i tiden brukte de jo produkter som luktet noe!

Det er jo for å forebygge allergier... Mange barn som reagerer på parfymerte ting...

Joda, skjønner det[;)] Har bare lyst til å finne ei olje som evt. ikke lukter noe da, istedet for den til babyline...

ORIGINAL: SynnøveH

Her er en link til Grønn hverdag sin test av babyoljer http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?id=2737 

Der finner du hvilke oljer som er best for babyen og hvilke oljer som finnes til baby. Så ser du hva du har å velge mellom. Du kan bruke matolje hvis du skulle føle trangen. Kanskje en frityrolje, så lukter Lukas pommes frittes[;)]

God idè, stilig å ha en baby som lukter pommes frittes!!![;)][:D]

ORIGINAL: SynnøveH

Aurora var det jo! Herlighet så jeg har blingset! Vi kan starte gatekjøkkenbabyene[:D] Synes Aurora likner ganske mye på Marie, så de kan være liksom-hamburger-tvillinger[;)]

Hehe...ja de ligner jo litt på hverandre! Alle hadde iallefall visst at hun var glad i mat hvis hun luktet gatekjøkken dagen lang[;)]

ORIGINAL: Ariana

Bruker SebaMed babyolje og mild hudvask.. Den lukter sånn skikkelig baby lukt..! [:)] Kjøper forresten på apoteket... [:)]

Er baby lukt jeg er ute etter, så må kanskje prøve den![:)]

ORIGINAL: 83modell

ORIGINAL: Ariana

Bruker SebaMed babyolje og mild hudvask.. Den lukter sånn skikkelig baby lukt..! [:)] Kjøper forresten på apoteket... [:)]

den er det parfyme i da... men lukter godt jah...

Back
Topp