Ole Brumm Wallstickers??

Frk.Knerten

Forumet er livet
Er det noen av dere som har kjøpt eller vet hvor jeg kan få tak i Ole Brumm Wallstickers? [:)]

Tenkte pusse opp rommet til guttungen skikkelig bare våren kommer,og jeg har lyst på litt wallstickers der inne. Gjerne noen store [:)]
Vet de hadde på kidsparadise før,men de har ikke lenger så vidt jeg kan se[&o]

Har du sjekka Ebay??? Der har dei det mesta[:)][:)][:)]

Jeg har akkurat fått mine olebrum fra ebay, så fine[:)]

spar kjøp kjøpte jeg mine på nesten 9 år siden da  vetke om de har noe nå da..

ORIGINAL: Veraa81

Å myyyyyyye billigere enn i Norge!

ORIGINAL: mammaå lillegutt

Jepp, betalte 15 kroner for ett stort bilde av olebrum på ei grein meg vennene sine..

Ja sjekket der i går og det var myyye fint jaa! Men så var det dette med den paypal kontoen jeg må rote meg til å få ordnet da[:)] Skal se på det når jeg kommer hjem igjen i helgen.

Noen andre som har kjøpt i Norge? Leter liksom etter en spesiell ting som jeg ikke fant på ebay,men sjekker jeg i helgen har det vel kanskje dukket opp der inne[:D]

Takk for svar!

ORIGINAL: mammaå lillegutt

Jepp, betalte 15 kroner for ett stort bilde av olebrum på ei grein meg vennene sine..

Har sett den jeg også, å den er såå søt [:D]

Men ellers signerer jeg alle over, og anbefaler å få den paypal kontoen [:D] (Tok laaang tid for min del også, men har aldri angra [:D])

Denne er også nydelig!

http://cgi.ebay.com/WINNIE-POOH-Art-MURAL-decal-Wall-Paper-Sticker-KIDS-/200577360177?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2eb357a131

oki dumme spørsmål om ebay fra meg nu da.

når man kommer inn der og finner noe man skal ha

1. skal man da by eller kan man kjøpe direkte.
2. hvis man skal ha flere ting så blir alt sendt i samme pakke..eller er det forskjellige slegere osv...

aldri prøvd d her,men ser jo at d e mye fint der:)

ORIGINAL: Trollungen min

oki dumme spørsmål om ebay fra meg nu da.

når man kommer inn der og finner noe man skal ha

1. skal man da by eller kan man kjøpe direkte.
2. hvis man skal ha flere ting så blir alt sendt i samme pakke..eller er det forskjellige slegere osv...

aldri prøvd d her,men ser jo at d e mye fint der:)

1. Noen byr man på og noen er kjøp nå.  Det må du se på hver enkelt ting.
2. Det er mange selgere som selger flere ting, men det finnes maaaaange selgere der ute i ebay verden så vær obs på om du handler fra samme selger og pass på å komme over 200 kr som er toll grensen[;)]
Om du er over 200 kr så må du i så fall ta kontakt med selger å høre om selger kan sette ned verdien og sende som gave.
Å også sjekk at selgeren kombinerer sendingene ellers kan du få deg en overraskelse med veldig høy porto[:)]

Lykke til, ebay er GØY!

Back
Topp