Huff huff, du må passe på det såret nå da, vil ikke det skal bli verre.
Koselig navn dere har valgt da [:)][:)] Litt uvanlig, men det skiller seg ut fr mengden på en positiv måte [:)][:)][:)] Har hørt navnet Anny før altså, men dette er kanskje ikke norskt sånn opprinnelig? Engelsk eller amerikansk vill jeg tippet på... Har Magnus fått navn etter oldeforeldre også?
Synes det kosebildet er så koselig å titte på
nuss og nuss
Godt at dette går så fint dem i mellom. Håper det forblir sånn videre også. Og skulle han reagere på en eller annen måte, så er jo ikke det merkelig og unormalt heller. Dette er jo en omveltning for han også, og at kan en jo snakke om det hvor rart det er for alle sammen og plutselig ha en liten baby i familien. Husker jeg sa det til Thea i starten, at jeg kunne være sliten fordi det var så overgang å ha en liten baby etter så lang tid med henne som klarte så mye selv [:)]
Det roer seg med tiden ja. Alt er jo så nytt og en må finne ut av ting på nytt. Nå er du jo heldig som har våren og sommeren i møte. Syntes det var såååå mye styr da vinteren kom, for en vinter vi har hatt..... Masse snø og kulde, og en baby en må ha med når storesøster skal hentes i barnehagen. Og hvor skulle jeg gjøre av vogne når vi kom i barenhagen, for noen ganger sov han og andre ganger ikke. Og når jeg da hadde han med inn så måtte jeg jo kle av han, og da tok jo alt enda mere tid. Og alle som skulle bort og hilse på han når jeg da tok han ut av vogna... Og hvis de var i kjelleren og lekte der, så ble det alt for styrete å ta med vogna ned.... så var det mating oppi det hele [&:][&:][&:][&:] Jeg så for meg at jeg skulle hente Thea i 3 tiden,m en det var jo da Liam skulle ha mat, og med en gulpunge så måtte vi jo skifte begge to før vi endelig kom oss ut, og med ei frøken som ikke ville hjem når vi endelig kom oss til barnehagen..... Trodde jeg skulle bli gaaaaaaalllllllllllll [:o][:o][:o] Barnehagen til Thea er jo kommunens største med plass til 174 barn, så klart det spiller inn på hvor kronglete det er når vi skal hente [&:] Jaja. Nå tok jeg vel helt futten fra deg vennen [&o] Du er heldigvis ikke meg, og klarer dette mye bedre kan jeg love deg [;)][:)][:)][:)] Men husk det er lov å bli frustrert og føle at ikke noe går på skinner [8D][:)][:D]