Oldeforeldres navn

Bezoar

Flørter med forumet
Ble inspirert av å snoke på oktober-forumet, og lager derfor en tråd med oldeforeldres navn! Kanskje vi kan inspirere hverandre?
Her er mine:

Kvinner
Mimmi
Dagny
Konstanse
Margit

Menn
Lauritz
Jens
Otto
Harry

Last edited:
Artig [emoji3] jeg husker dessverre kun to på hver side av mine, men de er:

Kvinner
Astrid
Ella

Menn
Peder
Ingvald

Mente egentlig mine, var det i den andre tråden tror jeg..er vel den generasjonen som er inn igjen, min bestemor het Olga :hilarious:

Mente egentlig mine, var det i den andre tråden tror jeg..er vel den generasjonen som er inn igjen, min bestemor het Olga :hilarious:
Ja det blir nok mer rett sånn, barna sine oldeforeldre er rett å slett for ung til å være in:p ja sånn stortsett:)

Agnes

Hansine

Jenny

Olga

Julius

Daniel

Marius

Harald

Har litt lyst til å bruke Jenny kjenner jeg, så det er på favorittlista. Bonus at det er en oldemor også [emoji4]

Har ikke helt oversikt, men dette er de jeg husker

Kvinner:
Marie Kaspara
Inga Jensine

Menn:
Karl Edvard
Johannes

Av de jeg klarer å jakte ned navnene på kan jeg finne følgende;

aine Andrea
Margit
Petra
Edva (uttales æddva)
Beate Helene
Berte Jensine

Anton Fredrik
Malvin
Knut
Ole Johan Andreas
Oluf

Jeg trodde også trenden var våre oldeforeldre, men eter å ha snakket med en som har peiling, så har visst trenden vært barnas oldeforeldre. Og etter at jeg hørte det har jeg lagt merke til at det er mange som heter det samme som sine oldeforeldre.

Barnas oldeforeldre, altså våre besteforeldre er.

Marit
Esther
Solveig
Else

Gunnar
Øyvind
Arvid
Johan

Alvhild
Reidun
Kjell
Erling