oldeforeldre?

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
Er det flere av mai13 babyene som er så heldig å få oldeforeldre? Her har vi 2 i norge og 2 i Kosovo....... Her ble min mormor oldemor for første gang for 15 år siden når jeg fikk eldste gutten og no skal jeg gi henne oldebarn nr 21:-)

Det blir tre oldeforeldre her, hvis alle lever til mai, det får vi jo håpe. De er ganske gamle da, så det blir nok mest kontakt med besteforeldrene.

5 oldeforeldre her. 4 fra bf sin side :-P Det blir til og med tippoldeforeldre der gitt. To av de kommende oldeforeldrene fylte 60 i år.

Her er det fortsatt 7 stk som lever :) Og forhåpentligvis lever de når den lille er født også :)

Her er det fortsatt 7 stk som lever :) Og forhåpentligvis lever de når den lille er født også :)

Her er det kun 1 igjen :-( han er veeeeldig dement, så husker ikke meg heller, mn eeeelsker barn!

Ja har besteforeldrene mine her, så ett par oldeforeldre blir det :)

Har fire oldeforeldre nå, spent det fortsatt er like mange til våren. Ganske skrantende helse hos i hvertfall 2 av de.

6 oldeforeldre, å en tippoldemor! :)

5 stk her. Det er faktisk to av oldeforeldrene som har passet gutten min mest av familie. Vi er så heldige å ha spreke oldeforeldre, og de setter enormt pris på de små =)

Her blir det 3 oldeforeldre (alle sammen fra min side) pluss en "oldekjæreste"... kjæresten til bestefaren min ^^

I tillegg er jeg så heldig å ha min oldemor i live fortsatt, så der blir det en tippoldemor! Hvis hun lever til hun bli 96 som hun blir rett rundt termin til lille i magen <3

2 på min side og 1 på sambo sin side

Min mormor, min manns mormor og min ste-farmor er fortsatt i live, så vi håper de alle lever til mai ;)
Så vårt lille barn får 3 herlige oldemødre <3

Her har vi 3 på min side og 1 på pappaens side :o)

ja to stk... har mistet to av mine besteforeldre det siste året, veldig brått og trist. Så jeg har 2 igjen. Mannen min sine døde for lenge siden, før vi ble i lag og noen før han selv ble født.

ja to stk... har mistet to av mine besteforeldre det siste året, veldig brått og trist. Så jeg har 2 igjen. Mannen min sine døde for lenge siden, før vi ble i lag og noen før han selv ble født.

Min farfar og mormor, og hans mormor. Min mormor er 91 og dement, men spør alltid om det er barn på vei i familien. Hun husker sønnen min bedre enn hun husker meg. Hun ser ikke forskjell på meg, min mor og min tante, så jeg får høre mye rart... De to andre er gamle, men relativt spreke og ganske klare i toppen

Blir 3oldeforeldre fra min side.Vet ikke om noen lever fra den andre siden.

Her blir det Oldemormor, Oldebesten, Oldefarmor, OldePer, Oldemor og OldeJorunn ;) Så mine barn har mange som er glade i dem og venter spent :)

Back
Topp