Oldeforeldre og tippoldeforeldre

• Trådstarter Trådstarter mamma_82_
  • Opprettet Opprettet
M

mamma_82_

Guest
Hei. Vil barnet i magen få treffe sine oldeforeldre eller kanskje til og med sine tippoldeforeldre? Mine barn har tre oldemødre:) Håper mini i magen også rekker å bli kjent med dei:)

Last edited by a moderator:
Min får to oldemødre :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Nei, 4! Haha :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Her er det bare en gjenlevende av våre besteforeldre, så da får forhåpentligvis barnet vårt treffe sin oldemor ;)

Forhåpentiligvis får mini treffe to oldremødre og to oldefedre :)

Her er det tre oldemødre og en oldefar :) Den ene oldemoren er dessverre veldig dement, men de tre andre er oppegående som bare det! :)

Her er det 3 oldemødre, en oldefar og en tippoldemor :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir det 3 oldeforeldre. Malin var så heldig at hun fikk treffe 4 oldeforeldre og 2 tippoldeforeldre.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har to oldefedre igjen :) guttungen hadde 3 olde fedre og én oldemor men oldemoren døde når han var 3 uker fikk heldigvis et bilde av dem to Før hun dro , så han har et minne om henne ! Og den ene oldefaren døde for et år siden men han fikk han aldri treff hadde selv ikke treffet han på mange år før han omkom !!

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Jeg har alle mine besteforeldre, men samboer har mistet sine. Så det blir fire oldeforeldre, ingen tippoldeforeldre nei ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har en oldermor og en oldefar og en tippoldemor igjen :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Tutta mi har alle oldeforeldrene uten om 1 oldefar. (Pluss noen bonus oldiser) :) friske å raske alle sammen :) så regner med huleboeren også får treffe de :) elste oldermor er 76 og yngste er 56 :D

Min får fem oldeforeldre :) Spreke er de også!

Tre oldemødre og en oldefar her :)

Tre av de ser jeg for neg kommer til å leve lenge enda :)

Min lille i magen har 3 oldeforeldre som eg håper h*n får møte:)

En oldemor <3

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Back
Topp