Mine bukser fra før jeg ble gravid passer ennå ikke, så jeg har til nå brukt gravid-buksene. De henger og slenger på beina, så har skikkelig lyst på et par bukser som passer. Jeg var derfor innom et par butikker idag for å se etter litt rimelige bukser som kan brukes i overgangsfasen.
Den første buksa fikk jeg ikke kneppet igjen. Bukse nr 2 satt skikkelig fint over rumpa, men magen halvveis hang over kanten. Fikk tårer i øynene der jeg stod, for jeg har jo lyst til å føle meg vel i klærne mine.
Vet godt at jeg fortsatt er på vei nedover vektskalaen, og at det ikke engang er 4 mnd siden jeg fikk gullet. Kan likevel ikke la være å sende ut et stort SUKK
Den første buksa fikk jeg ikke kneppet igjen. Bukse nr 2 satt skikkelig fint over rumpa, men magen halvveis hang over kanten. Fikk tårer i øynene der jeg stod, for jeg har jo lyst til å føle meg vel i klærne mine.
Vet godt at jeg fortsatt er på vei nedover vektskalaen, og at det ikke engang er 4 mnd siden jeg fikk gullet. Kan likevel ikke la være å sende ut et stort SUKK
Trives godt i tights jeg, men burde vel snart gjøre en innsats for å komme inn i vanlige bukser[8D]
Tights