Olabukse-sukk

Kleo79

Gift med forumet
Mine bukser fra før jeg ble gravid passer ennå ikke, så jeg har til nå brukt gravid-buksene. De henger og slenger på beina, så har skikkelig lyst på et par bukser som passer. Jeg var derfor innom et par butikker idag for å se etter litt rimelige bukser som kan brukes i overgangsfasen.

Den første buksa fikk jeg ikke kneppet igjen. Bukse nr 2 satt skikkelig fint over rumpa, men magen halvveis hang over kanten. Fikk tårer i øynene der jeg stod, for jeg har jo lyst til å føle meg vel i klærne mine.

Vet godt at jeg fortsatt er på vei nedover vektskalaen, og at det ikke engang er 4 mnd siden jeg fikk gullet. Kan likevel ikke la være å sende ut et stort SUKK

GUUUUD, kjenner meg igjen! Så sykt irriterende med bukser som sitter perfekt... bortsett fra at man må jobbe/danse for å få opp glidelåsen og magen får kvelningsfornemmelser. [8D]

Kan ikke annet enn å sukke med deg Trives godt i tights jeg, men burde vel snart gjøre en innsats for å komme inn i vanlige bukser[8D]

Dongeri er noe dritt [8D] Jeg får de igjen, men magen blir bare superduper lekker!! JURK [:)]

ORIGINAL: hensja

Sukker med deg, og sender over en klem. Her brukes også gravidbuksene enda [:(] De er da i det minste behagelige...

sign[X(]

Godt å høre det ikke bare er meg... dro frem et lass av bukser i dag jeg bare måtte legge bort igjen[:(][:-]

Du får dra frem rockeringen og hive deg i bassenget etterpå[:D][:D][:D][:D][:D][:D] Da får mageflesket kjørt seg!!

måtte handle meg ny bukse da olabuksene fra før graviditeten er for store.
luxusproblem ! [8D]

ORIGINAL: Frøken Lillan

luxusproblem ! [8D]

Meneh,GOOD for u,hehe.....

Vil tipse om noen enkle dongeribukser med litt stretch i på Cubus. Smale bein og litt høyt liv på de så man får dem over magen :-) Husker ikke navnet, men er jo ikke såå mye å velge i der!

Vet akkurat hvordan det føles ja... [&:] Jeg var på Lillehammer på sykehuset med lillemann i dag, og da benyttet jeg anledningen til å gå på H&M å kjøpe meg en sånn olabukse-tights (kommer ikke på hva det EGENTLIG heter [8D]) med strikk i livet. Har tatt den på nå, og den var det høyt nok liv på til å få nedi magen, og behagelig å ha på [:)] Hehe, litt kjipt å kjøpe bukser som man kan stappe nedi magen i kan man si... [:'(][:)] Kosta bare 199,- Så nå slipper jeg å gå i gravidbukser HVER dag værtfall [:D]

ORIGINAL: Kybele

Vil tipse om noen enkle dongeribukser med litt stretch i på Cubus. Smale bein og litt høyt liv på de så man får dem over magen :-) Husker ikke navnet, men er jo ikke såå mye å velge i der!

Ikke mye som kommer over den magen her gitt,hehe..pga henget på magen,så takler jeg det ikke [&:]

ORIGINAL: Frøken Lillan

luxusproblem ! [8D]

samme her[;)]

All medfølelse!! Har et godt tips; HM har ganske fine olabukser med bred strikk i linningen og i beina. Selv bruker jeg kun den + skibuksa[:D]

Var på h&m i går og lette etter dongeribukse... Kjøpte én, men skkal levere den tilbake - ikke satt den noe fint, måtte ha SVÆR størrelse, og magen henger utenfor uansett [&o] Føler at det er et UNDER at jeg får lov til å gå på gaten - tenk hvis asfalten sprekker... [&:] Føler meg virkelig stor og svær og ulekker... [:(][:(]
Jeg var så lei meg at jeg nesten begynte å gråte da mannen spurte meg om jeg hadde funnet bukse... [:(]

Får bare håpe at de siste 6-7 kiloene plutselig detter av helt på egenhånd, sånn at jeg kommer i de gamle buksene mine igjen...

My point var altså - i feel your pain!!! (og så fikk jeg ut gørr samtidig [8D])

Tights

Har ikke brukt dongeri på et par år nå [:D] Blæ, hater virkelig dongeri!

Back
Topp