Oktoberskravla

Det er bedre å bruke et par dager i ro med nok væske og hvile og bli frisk :) ellers risikerer du flere dager/par uker sånn smådårlig
Jeg vet, er bare litt dårlig på det. Burde nok ikke vært på jobb igjen torsdag men sånn er det nårman vet det går utover kollegaer at man er borte.

Det ble opp og hopp kl 8 på gjengen her. Eller, noen slitter enda med opp delen av det. Men frokost klokka 9, spilling fra 10 og det er håndballkamp i hallen kl 11 så den må være tømt. Aka soveposer, telefoner som lader, tjukkaser og bordtennis, en diger sånn turn-track og mye annet. Ja, og 60 unger.
Lykke til :)

Skulle ønske det var mer liv her inne. Og topp 100 er jo der fremdeles selv om det ikke er premier. Har dessuten aldri skravla for premiene men for å ha noe å gjøre :p
Hadde vært gøy med liv, ja.
Skal se hva jeg får til å være her i dag.
Er et fantastisk vær ute, har litt husarbeid jeg må få gjort og må forberede meg på jobbintervjuet på tirsdag

Må ta en liten opprydding egentlig og lese litt i dag! har også et par gresskar som jentene ønsker å pynte litt

Skulle ønske det var mer liv her inne. Og topp 100 er jo der fremdeles selv om det ikke er premier. Har dessuten aldri skravla for premiene men for å ha noe å gjøre :p
. Liv er gøy det. Jeg skravler jo fordi jeg liker å skravle. Men tiden tilgjengelig går nå litt opp og ned.

Denne helga er jeg opptatt med denne korpshelga. Har en pust i bakken, sneket meg bort i et hjørne og funnet en sofa. Deilig.
Må snart tilbake og rydde opp litt men akkurat nå var det godt å sette seg ned litt.

. Liv er gøy det. Jeg skravler jo fordi jeg liker å skravle. Men tiden tilgjengelig går nå litt opp og ned.

Denne helga er jeg opptatt med denne korpshelga. Har en pust i bakken, sneket meg bort i et hjørne og funnet en sofa. Deilig.
Må snart tilbake og rydde opp litt men akkurat nå var det godt å sette seg ned litt.
Ja, og jeg har jo en liten en som krever masse tid :D

Back
Topp