Oktoberskravla

Ingen vet når eller om.

Det er jo rent for trist at det er topp 100 som motiverer folk til å skravle, særlig sett i lys av at 90% av medlemmene keitiserer topp 10 for å "bare skravle pga premiene" men de skravler jo reelt fakrisk mye mindre selv uten?

Negativ spiral er det også. Snakker en mindre er det mindre å svare på og derved skriver de andre mindre så det er enda mindre å svare på.

Og jobben med å skaffe så fine premier sol Tamara har fått tak i avhenger av et aktivt og levende forum med lesere og innlegg og treff.

Så vi får som fortjent
Så enig!

Det er det bare Tamara som vet.
Den gangen jeg listet meg inn hit var det ingen Topp 100 konkurranse.
Forsvant litt og kom tilbake under nicket "Foreløpig litt anonym" - ble fort kalt bare "Anonym" når vi begynte å prøve på Lille U.
Omtrent samtidig kom den første Topp 100 konkurransen, den var ikke hver måned, men en gang i blant.
Etter en stund bare ballet det på seg :p
Medskyldig i å ha kalt deg for anonym....

Byttet nick når jeg kom tilbake for å prøve på tredje jeg. De to andre fikk jeg her som Stella

Vært med på mange varianter av topp 100, forumkrig, (konkurranse altså) og annet. Oppturer og nedturer

Ingen vet når eller om.

Det er jo rent for trist at det er topp 100 som motiverer folk til å skravle, særlig sett i lys av at 90% av medlemmene keitiserer topp 10 for å "bare skravle pga premiene" men de skravler jo reelt fakrisk mye mindre selv uten?

Negativ spiral er det også. Snakker en mindre er det mindre å svare på og derved skriver de andre mindre så det er enda mindre å svare på.

Og jobben med å skaffe så fine premier sol Tamara har fått tak i avhenger av et aktivt og levende forum med lesere og innlegg og treff.

Så vi får som fortjent
Helt enig, vi får som fortjent.
Hvem her inne hadde klart de kravene som var tilbake i 2013-2015, 1.500-2.500 innlegg den måneden for å kvalifisere seg for å være med i trekning av hovedpremien, og årsaken til deg gikk var at mange var allerede veldig aktive før konkurransene kom.
Var også ganske mange med i trekningen

Medskyldig i å ha kalt deg for anonym....

Byttet nick når jeg kom tilbake for å prøve på tredje jeg. De to andre fikk jeg her som Stella

Vært med på mange varianter av topp 100, forumkrig, (konkurranse altså) og annet. Oppturer og nedturer
Jeg opprettet en ny bruker på en annen e-post når jeg kom tilbake slik at ingen kunne se min tidligere historie og kjenne meg igjen :P
Har alltid hatt lange eller rare nick, så kan bare regne med forkortelser/kallenavn.
Før jeg forsvant, før Anonym het jeg vel "♀ + ♂ = ♂ + ♀"
- ble bare kaldt "tegnene".

Det er det bare Tamara som vet.
Den gangen jeg listet meg inn hit var det ingen Topp 100 konkurranse.
Forsvant litt og kom tilbake under nicket "Foreløpig litt anonym" - ble fort kalt bare "Anonym" når vi begynte å prøve på Lille U.
Omtrent samtidig kom den første Topp 100 konkurransen, den var ikke hver måned, men en gang i blant.
Etter en stund bare ballet det på seg :p
Åja, takk for info, hyggelig å høre litt om reisen din hit :)

God morgen

Stille i hallen enda. Noen er våkne men ingen snakker eller roper. Deilig.

Hvem her inne hadde klart de kravene som var tilbake i 2013-2015, 1.500-2.500 innlegg den måneden for å kvalifisere seg for å være med i trekning av hovedpremien, og årsaken til deg gikk var at mange var allerede veldig aktive før konkurransene kom.
Ja, jeg hadde jo på den tiden 1800 + innlegg uten å prøve ekstra engsng så 2000 var helt overkommelig, 2500 krevde at jeg faktisk prøvde

Men helheten var en annen. Vi fyrte jo faktisk avsted over 10000 innlegg på en dag når vi engasjerte alle.

Jeg opprettet en ny bruker på en annen e-post når jeg kom tilbake slik at ingen kunne se min tidligere historie og kjenne meg igjen :p
Har alltid hatt lange eller rare nick, så kan bare regne med forkortelser/kallenavn.
Før jeg forsvant, før Anonym het jeg vel "♀ + ♂ = ♂ + ♀"
- ble bare kaldt "tegnene".
Jeg hadde også annen epost så ingen kunne kjenne meg igjen på denne nye. Men det ble til at jeg hang ved den ja, den andre ble bare inaktiv og borte. Men har noen tusen innlegg med den også ja...fra 2007 til 2012 ca

Kjenner ikke til profilen med tegnene, men skjønner at du ble kalt det ja, jeg kaller deg jo bare Musemor nå også

God søndag alle sammen :)

Det var en annen tid ja.

God morgen
Tenkte å pakke inn litt gaver i dag, bursdagen i går ble utsatt til i dag men jeg tror bare mann ig barn reiser.
Den lille turen ut i går gjorde meg skikkelig dårlig igjen, så mannen mener jeg bør ta det med ro og bli frisk .

God morgen
Tenkte å pakke inn litt gaver i dag, bursdagen i går ble utsatt til i dag men jeg tror bare mann ig barn reiser.
Den lille turen ut i går gjorde meg skikkelig dårlig igjen, så mannen mener jeg bør ta det med ro og bli frisk .
Det er bedre å bruke et par dager i ro med nok væske og hvile og bli frisk :) ellers risikerer du flere dager/par uker sånn smådårlig

Det ble opp og hopp kl 8 på gjengen her. Eller, noen slitter enda med opp delen av det. Men frokost klokka 9, spilling fra 10 og det er håndballkamp i hallen kl 11 så den må være tømt. Aka soveposer, telefoner som lader, tjukkaser og bordtennis, en diger sånn turn-track og mye annet. Ja, og 60 unger.

Back
Topp