Oktoberskravla

For at vi skal få en ordentlig rutine så vekker vi henne litt før 9, for skift og flaske, så legger vi oss igjen. Lar vi hu bestemme så kan hu sove til 11-12 men da får hu ikke nok flasker iløpet av dagen

Han har tatt hu en gang om morgenen og da var det ikke verdt det for det vekket jo meg også å få han opp av senga...
hu skal jo ha 5 flasker om dagen og da for at det ikke skal bli for sent så må vi nesten gjøre det slik.

Skjønner, jeg har ikke hatt flaskeunger og ikke talt antallet amminger på den måten (men langt mer enn 5 uansett så lenge de var fullammet) Ingen av mine har sovet så lenge uten å ville ha mat, men så har vi samsovet med dem og ammet i sengen og sovet videre om jeg kunne. Hvilket vel bare var med første, da bare valgte jeg hvilken av ammingen jeg sto opp på. Etterhvert som vi hadde søsken som uansett åte opp ble det annerledes, men ingen av mine har sovet uten mat til 11-12

Skjønner at dere må ha i henne noe mat før 12 ja

Skjønner, jeg har ikke hatt flaskeunger og ikke talt antallet amminger på den måten (men langt mer enn 5 uansett så lenge de var fullammet) Ingen av mine har sovet så lenge uten å ville ha mat, men så har vi samsovet med dem og ammet i sengen og sovet videre om jeg kunne. Hvilket vel bare var med første, da bare valgte jeg hvilken av ammingen jeg sto opp på. Etterhvert som vi hadde søsken som uansett åte opp ble det annerledes, men ingen av mine har sovet uten mat til 11-12

Skjønner at dere må ha i henne noe mat før 12 ja
Ja vi må det. Og hu liker å sove om natta så vil ikke forstyrre det! Da er det bedre med vekking og rutiner. Nå funket jo ikke amming her av diverse grunner så da er det bare sånn. Vil gjerne gå ned til 4 flasker etterhvert. Nå får hu grøt om kvelden også så sover stort sett godt. Men ja hu sover imellom oss. Men stort sett jeg som våkner allikevel.

For at vi skal få en ordentlig rutine så vekker vi henne litt før 9, for skift og flaske, så legger vi oss igjen. Lar vi hu bestemme så kan hu sove til 11-12 men da får hu ikke nok flasker iløpet av dagen

Han har tatt hu en gang om morgenen og da var det ikke verdt det for det vekket jo meg også å få han opp av senga...
hu skal jo ha 5 flasker om dagen og da for at det ikke skal bli for sent så må vi nesten gjøre det slik.
Er det hs som sier hun må ha 5 flasker?

Hjemme fra jobb litt tidligere enn tenkt ...
Tatt en lang varm dusj, kroppen ble helt rød men jeg fryser fortsatt.

Ligger bare rett ut, feber , vondt i kroppen, hodepine osv..
Har ikke tid til å være syk!
I feel your pain...god bedring
Mannen er reist bort frem til torsdag kveld, jeg har bihulebetennelse og tre unger med planer + dårlig nyhet fra bekjent som kommer til å ha stor effekt på hverdagen til nr2...men men

I feel your pain...god bedring
Mannen er reist bort frem til torsdag kveld, jeg har bihulebetennelse og tre unger med planer + dårlig nyhet fra bekjent som kommer til å ha stor effekt på hverdagen til nr2...men men
Godbedring
Heldigvis ikke alene men mannen må dra tidlig på seminar i morgen da.

Jeg er heldigvis ikke så syk.
Jeg er subfebril, men har ikke feber.
Jeg har vondt i halsen og tett i nesen og vondt i halsen men ikke helt syk, mer bare hangler.

Venter på oppdatering fra bekjent som vil ha stor betydning for eldste men håper i der lengste på gode nyheter.

Jeg er heldigvis ikke så syk.
Jeg er subfebril, men har ikke feber.
Jeg har vondt i halsen og tett i nesen og vondt i halsen men ikke helt syk, mer bare hangler.

Venter på oppdatering fra bekjent som vil ha stor betydning for eldste men håper i der lengste på gode nyheter.
Håper nyhetene ble gode

Kengubarnet er å spiller sin siste kamp for sesongen , jeg er fortsatt syk å ligger i sengen hjemme. Kjipt å ikke få se den synes jeg.

Ett par julegaver til bestilt + litt til.
Hjemme i morgen også men så håper heg jeg at jeg er frisk igjen.

Back
Topp