Er hjemme i dag med Lille U, regner med at han er tilbake i barnehagen i morgen, håper ihvertfall det.Vi tar en hjemmedag meg og minsten! ser julefilm![]()
Blir en liten tur på kino for å se Kaptein Sabeltann senere i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er hjemme i dag med Lille U, regner med at han er tilbake i barnehagen i morgen, håper ihvertfall det.Vi tar en hjemmedag meg og minsten! ser julefilm![]()
Den er kjedelig. Håper der fikses fort.
Vi tar en hjemmedag meg og minsten! ser julefilm![]()
Regn regn regn regn. Og skolecup i fotball UTE i hele ettermiddag fra 14 til 18. Og i morgen. Og kanskje på lørdag hvis de når finalen.
Også kommer han å sier at han har meldt seg på håndballcuppen på skolen neste uke. Jaja, skal ikke klage akkurat.
Ja, hun er friskere i dag en i går heldigvisHørtes koselig ut
Håper hann fort venner seg til gipsen og kan komme i bhg i morgenEr hjemme i dag med Lille U, regner med at han er tilbake i barnehagen i morgen, håper ihvertfall det.
Blir en liten tur på kino for å se Kaptein Sabeltann senere i dag.
Tenker også han kan ha godt av å komme seg litt utHåper hann fort venner seg til gipsen og kan komme i bhg i morgenkos dere på kino! av og til veldig greit å unne seg litt midt oppi en vanlig uke
Godt å høre at hun er bedre i alle fall.Ja, hun er friskere i dag en i går heldigvisså vi satser på skole i morgen
Ja, fått matlyst igjenGodt å høre at hun er bedre i alle fall.
Så braJa, fått matlyst igjen![]()
Matlyst er braJa, fått matlyst igjen![]()
Slutte å handle på wish blir vet lettere over nyttår hvor den blir fortolling fra første krone...Logikken i mitt hode: Jeg kunne tenke meg ekstra penger inn på konto. Det kan jo sikkert alle.
Jeg ser litt på alternativer til sånne små mini-inntjeningsmuiligeter hjemmefra/fra mobilen og felles for dem alle er jo at en tjener ikke allverdens uten å legge ned myyyyye tid.
Så kjapt innser jeg at reelt tjener jeg med på å bare jobbe mer i den jobben jeg har... jeg har 10% ulønnet perm, heller enn å bruke en time eller to på kvelden på spørreundersøkelser eller relame-dill så kan jeg jobbe 45 min ekstra på jobb og derved gå opp i 100% stilling og tjene mer på det enn annen aktivitet...
Så hvorfor har hodet mitt da fortsatt lyst på en annen inntektskilde? Den som kunne forstå det.
Men jeg finner ikke rom i hverdagen til å faktisk få inn de ekstra 45 minuttene hver dag helt enda, kanskje neste år så reelt bør jeg lete etter den ander måten å sitte igjen med mer på konto: Bruke mindre. Slutte å handle på wish kan sikkert hjelpe![]()
Flink du er.Gulvene i første etasje vasket, en maskin med tøy som jeg venter på at skal bli ferdig. Da setter man seg med en kaffekopp mens man venter![]()
Nei nemlig ikke, litt feber hoste? men bare vært skikkelig nedslåttSå bra
Er det omgangssjuke hun har hatt?
Ja, det blir skole i morgenMatlyst er bra