Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Julevarene er begyndt å dukke opp på Jysk!kan ikke bestemme meg for juleduk?
Hadde nok valgt nr 3 eller sisteJulevarene er begyndt å dukke opp på Jysk!kan ikke bestemme meg for juleduk?
Jeg likte den øversteJulevarene er begyndt å dukke opp på Jysk!kan ikke bestemme meg for juleduk?

Vi har en duk vi bruker på julaften og juledag, men trenger duk til hverdag i adventHmm. Vi bør muligens ha ny jule-volsduk, jeg minnes at den begynner å bli sliten i hjørnene...
Synes de er fine alle sammenJeg likte den øverste![]()
Håper du får en koselig dagJeg gjør det "enkelt", både den med kylling og den med lam kan lages dagen før og bare varmes opp på lørdagen.
Nan-brød har jeg laget 100 ganger før så det går greit.
Vegan-retten vil bli hovedretten for den ene som er veganer, og grønnsak-tilbehør for de andre og lages ganske raskt,
Risen går også fort,
Har sagt middag rundt kl 16, åpent hus fra kl 12.
Blir det som det pleier kommer jeg til å få litt hjelp også og et glass vin mens jeg holder på![]()
Alle operasjonene var vellykketDet skjønner jeg , hvordan gikk operasjonen?
Gleder meg!Er også veldig jul på Skeidar
Vi legger på en jule-volsduk i adventstiden. Bytter til en skikkelig duk julaften. Og til bursdags-voksduk 1. Juledag. Og fin duk igjen resten av julen.Vi har en duk vi bruker på julaften og juledag, men trenger duk til hverdag i adventtror jeg går for den grå med snømønster
![]()
Gøy om du klarer detSkravlingen bør virkelug ta seg opp om jeg skal nå 150 000 før jul
God bedring til barnaJeg kan ikke legge meg før vaskemaskina er ferdig da.
Det er bare 8 små hvite hansker. Det var de jeg fant i farta. Smøresesongen er igang. Mamma, jeg har tørre hender sa mellomste når ejg kom hjem fra møte.
Jeg vsr påvei til å si "vi smører i morgen da" i det jeg tok på dem og da "jeg går og henter kremen" men jeg fant ikke hansker så smurte bare tynt. Så fant jeg hansker etterpå men de fikk seg en vask. Hvite hansker som er ganske grå, rimelig mettet på fet krem, de vaskes fra tid til annen men hvite igjen blir de egenelig ikke
Sjekket eldste, han var fin og myk. Minnes at han muligens ikke ble så ille i fjor, vokser det av seg, mens mellomste slet mer i fjor enn hun har gjort før. De får håndeksem. Huden blir knusktørr, sprekker og blir sår. Oppå hendene hver vinter. Og nå var den altså igang
Hvordan lager dere dem?Det laget vi også
God helg KenguGod morgen
2 dager igjen før set er helg , det blir godt.
Snart på jobb, mannen kjører meg siden han skal ha bilen , han har tatt seg to feriedager , indag tar han med kengubarnet og kompis på rush![]()
Håper minsten er i bedre formJeg har IKKE sovet noktenkte i går “deilig med barn som sover lenge! jeg kan være oppe og forberede til eksamen - jeg sover så bare leeeenge i morgen”
Ja sånn er nå ikke livetminsten som er skikkelig b-menneskke og *aldri* syk - våknet 06:15 kokvarm? oh nei
finner ikke termometer, må ut og kjøpe nytt, spørs om de har det på Rema?
Sporty gutt du harGod morgen! Siste dagen på fotballskole for guttungen og det regner. Spurte om han ville bli hjemme.. Men neiopp og sprett!
Mye igjen dessverre så tvilerGøy om du klarer det![]()