Oktoberskravla

Ja. Vi er heldige sånn, både jeg og mannen har store muligheter til hjemmekontor ved behov.

Jeg foretrekker å jobbe på kontoret, treffe folk og to store skjermer fast montert koblet med docking. Men det er veldig greit å ha muligheten
Hvis det kan gjøre en hverdag som slår seg vrang litt lettere er det jo helt super :)

Hvis det kan gjøre en hverdag som slår seg vrang litt lettere er det jo helt super :)
Ja. Det løser ikke dager som i går, eller det at jeg egentlig trenger en ferie eller noe. Men det løser dager med bil på verksted, håndtverkere, syk hund dengang vi hadde det, og andre dager det å dra på kontoet ikke helt passer. Og for halvsyke dager hvor en egentlig ikke kan forsvare en sykedag. Men det er godt å slippe kjøreturen.

Men løser ikke det at jeg egentlig trenger å la PCen være og rydde og vaske huset i dag
Kundene mine trenger jo at jeg jobber, og jeg må føre timer for å få lønn. Delvis avspasering blir det sikkert. Jeg jobber ikke helt 100 % når jeg er hjemme og vaskemaskinen trenger å jobbe, oppvaskmaskinen bør tømmes så jeg får tatt av bordet for jeg rakk ikke tømme den før frokost og nå som alle ungene er ute av døra og roen senker seg tenker jeg ta en runde for å få unna det som haster på jobb også tar jeg en liten pause og gjør en innsats en halvtimes tid før jeg jobber videre. Det gjør resten av dagen så mye bedre.

Funderer virkelig på hva jeg skal gi svigers til julo_O
Det har jeg ikke begynt å tenke på engang.

Men ungene.... Det plager meg at jeg ikke vet hva jeg skal gi dem. De har åpenbart alt, for det er ikke noe det slår meg at jeg skal gi dem.

En litt dum kommentar til lillemor i morges om hvorfor mamma mener hun har mye å gjøre i dag, og hun tror at i dag skal mamma rydde hele huset.
Vel. Ideelt sett ja, men mamma må jobbe også så da går ikke det desverre.

Mamma har tømt oppvaskmaskinen og ryddet av bordet og snart vasket en maskin med klær og skal sette på en ny og rydde litt et sted i den sammenheng om litt. Men de fleste timene av dagen må mamma desverre jobbe.

Sålangt er dagens andre klesvask igang og oppvaskmaskinen ble fylt med panner og det som sto på vent og satt på.

Men noen rydding har jeg egentlig ikke fått tatt. Og snart er det tid for lunsj. Tomt for brød. Har ikke bil. Må finne noe i kjøleskapet eller et annet sted. Egg kanskje? Noe middagsrester? Vi får se

Fysio igjen da... sukk. Suger å måtte dra fra frøkna så ofte for det. Men vil ikke ødelegge rutinene hennes ved å ta henne med. Heldigvis er far flink og god med henne. Galt å håpe de finner noe på MR de kan fikse så jeg slipper disse smertene?
Far klarer nok passe frøkna.

Men håper du får hjelp som kan fikse smertene dine

Lurer på å gå på butikken jeg. Det skulle jeg gjøre når jeg henter mellomste på skolen etter tre men det er virkelig tomt for lunsj her.

Jeg kan spise knekkebrød med ost da, så helt skrapa er det ikke egentlig. Jeg tror vi har knekkebrød. Men kjøleskapet er fullt av ting som bare gir dårlig samvittighet. Marsvin. Fordi vi har for mye å gjøre og for lite overskudd og rett og slett for lite oversikt så ting blir liggende. For lenge.

Det frister med en tur ut, mem jeg har lovet å hente snuppa og jeg må hente i bhg og jeg har ikke bil. Så jeg skal få gå nok i det fine men kalde været.

Jeg får se om jeg ikke finner noe knekkebrød. Også ta en opprydding i kjøleskapet.

Såklart klarer han det. Men misliker å være borte fra hu ❤️❤️

Det skjønner jeg. Men av og til må det bare til. Likevel skjønner jeg utmerket at det ikke er kjekt.

Jeg har ikke lange negler. Jeg har ikke fine, jevne negler heller. Men hjemmekontor lot elg gjøre noe jeg har tenkt. Å legge neglelakk men jeg jobber. Det er fort gjort å legge og må tørken evighet mellom lagene. Det kan det gjøre mens jeg jobber.

Så mellom lunsj og nå har jeg fikset lilla glitter negler. For der gjør noe med humøret. Som jeg trenger. Fin inngang til helga. IMG_20191004_130331.jpg

Stille her i dag, jeg skravler nesten med meg selv. Jeg som har litt sånn mulighet til å snike bittelitt siden jeg har sånn halveffektivt hjemmekontor (kommer til å synes på time-kontoen min ja, jeg får ikke timeført hele dagen når jeg jobber hjemme, jeg ordner klesvask, rydder av bordet, glemmer meg bort... Jaja, det går bra.

Jeg har knappe ti timer igjen å jobbe før helg, eldstemann er ferdig på skolen nå, vel, begge er ferdig på skolen nå, men han kommer hjem, hun går på sfo, så snart kommer han hjem. Høstferie :)

Det har jeg ikke begynt å tenke på engang.

Men ungene.... Det plager meg at jeg ikke vet hva jeg skal gi dem. De har åpenbart alt, for det er ikke noe det slår meg at jeg skal gi dem.
Den har jeg planlagt så satser jrg på et godt tilbud

Stille her i dag, jeg skravler nesten med meg selv. Jeg som har litt sånn mulighet til å snike bittelitt siden jeg har sånn halveffektivt hjemmekontor (kommer til å synes på time-kontoen min ja, jeg får ikke timeført hele dagen når jeg jobber hjemme, jeg ordner klesvask, rydder av bordet, glemmer meg bort... Jaja, det går bra.

Jeg har knappe ti timer igjen å jobbe før helg, eldstemann er ferdig på skolen nå, vel, begge er ferdig på skolen nå, men han kommer hjem, hun går på sfo, så snart kommer han hjem. Høstferie :)
På jobb så lite skravling for min del.

Jeg har satt barna til å rydde og vaske! :p mye bedre enn å gjøre det selv ;)
Jeg sliter med nakken i dag :(
har fått til litt rydding i kjøleskapet da, må lese litt også

Iblant drømmer jeg om å kutte av min egen skulder. Så vondt er det. Ikke blitt noe bedre med fysio. Og smertestillende får jeg ikke, Paracet funker heller ikke. Så da går man uten da og håper at det går over.
I feel your pain! sliter med nakken :(
håper du få noe svar på mr

Har begynt å lage taco, mannen er på vei hjem.

Fredag, helg og høstferie. For ungene i alle fall.

Back
Topp