Oktoberskravla

Vi overtok henne når hun var sju, men likevel. Trist å miste henne ja, men det vsr tyngst fra vi fikk beskjeden til det var gjort, hele familien var med til dyrlegen og satt der med henne til hun hadde "sovnet" og ungene fikk ta farvell, så tok jeg ungene ut i bilen mens mannen satt med henne mens dyrlegen satte den siste sprøyta.

Det har gått greit. Men en overgang uten tvil
Huff så fælt :( lenge siden ? Så godt at ungene og fikk ta farvel

Det var etter hun kom hjem fra et døgn eller to på drypp hos dyrlegen at det gikk så lenge uten mat. Ikke godbiter Ingenting. Det var grusomt.

Det var en pincher.
Huffda. Var det å forvente liksom ?

Huffda. Var det å forvente liksom ?
Tja .var forventet noen dager men hun gikk lenger enn forventet og greia var at vi ikke visste om hun kom til å bli bra igjen. Vi måtte vente og se. Hun var innom vet på sjekk minst en gang i løpet av den tiden også men i måtte vare vente og se.

Det vsr tungt.

Tja .var forventet noen dager men hun gikk lenger enn forventet og greia var at vi ikke visste om hun kom til å bli bra igjen. Vi måtte vente og se. Hun var innom vet på sjekk minst en gang i løpet av den tiden også men i måtte vare vente og se.

Det vsr tungt.
Det kan jeg tro det var.. Huff!

Mett no!!!!
ec1b495088ae9bf4d98881e8d23af00a.jpg

Akkuratt. Savner dere å ha hund ?
Egentlig ikke.

Greia er at jeg hadde ikke lyst på hund. Mannen hadde. Vi var enige om å vente til vi var ferdige med småbarn. Den dagen jeg testet positivt med nr 2 ringte svigerfar. Hunden måtte omplasseres pga allergi. Den flyttet derved inn til oss.

Jeg ble jo glad i henne men som jeg sa, jeg vil savne henne. Ikke det å ha hund. Og det stemmer.

Jo Det hender jeg tenker på det når jeg koster smuler fra gulvet. Det er ekstremt store mengder mat på gulvet. Det har ikke vi hatt...

Men i en travel hverdag med tre barn og en logistikk som knapt går opp er det greit å ikke ha en hund som må på tur også.

Back
Topp