Oktoberskravla

Man har alltid et valg[emoji4]
Mange sklir gjennom både barnehage og skole uten å stille opp på noe[emoji13]
I know. Men det er jo dårlig gjort.

Altså. For jeg har jo muligheten. Om jeg var alenemor til en liten skokk, ufør og med ansvar for en dement mor i tillegg så greit

Men jeg er gift med en velfungerende mann.
Vi har tre barn sammen som vi deler på ansvaret for og min vel og merke kronisk syke, men høyst oppegående mor bor sammen med min far og de passer hverandre og avlaster oss ved behov. Jeg ser ingen grunn til at vi ikke skal ta vår del.

Klart. Nå tar vel vi mer enn vår del da Og det er jo det jeg så der med kjente fjes. Fra speider. Fra korps. Fra bhg Fra idretten.

Men hey, jeg får jo derved håp om å få en far til en aspirant inn i korps styret da, for det trenger vi

Jeg skulle ønske jeg var en heks. Da skulle jeg ha blitt rå på husholdningsformler, så kunne jeg bare vifte litt med tryllestaven for å få huset til å rydde seg selv.

God fredag [emoji16] Nå skal jeg sove en lur igjen [emoji4] Er rett og slett helt skutt kjenner jeg. Pluss hodet dundrer en smule. Hjelper ikke at de graver i veien rett utafor her halve døgnet [emoji23] Ses om noen timer heller [emoji16]

Håper hodet ble bedre etter en dupp[emoji8]

I know. Men det er jo dårlig gjort.

Altså. For jeg har jo muligheten. Om jeg var alenemor til en liten skokk, ufør og med ansvar for en dement mor i tillegg så greit

Men jeg er gift med en velfungerende mann.
Vi har tre barn sammen som vi deler på ansvaret for og min vel og merke kronisk syke, men høyst oppegående mor bor sammen med min far og de passer hverandre og avlaster oss ved behov. Jeg ser ingen grunn til at vi ikke skal ta vår del.

Klart. Nå tar vel vi mer enn vår del da Og det er jo det jeg så der med kjente fjes. Fra speider. Fra korps. Fra bhg Fra idretten.

Men hey, jeg får jo derved håp om å få en far til en aspirant inn i korps styret da, for det trenger vi

Ja dere er med på mye[emoji16] og det er flott!

Overraskende tlf fra Østlandet, veldig koselig. Bedt med på jentetur. Ikke hørt fra vedkommende på 2år:)

Jeg skulle ønske jeg var en heks. Da skulle jeg ha blitt rå på husholdningsformler, så kunne jeg bare vifte litt med tryllestaven for å få huset til å rydde seg selv.
Det hadde vært noe.

I stedet er det vel skjerpings-tråden på meg i alle fall...

Det hadde vært noe.

I stedet er det vel skjerpings-tråden på meg i alle fall...

Japp. Jeg jobber jo med det jeg og, og det beste er vel å få inn de gode vanene heller enn å prøve på snarveier.

Japp. Jeg jobber jo med det jeg og, og det beste er vel å få inn de gode vanene heller enn å prøve på snarveier.
Det er nok egentlig det ja. Tryllestav hadde vært gøyere da...

Back
Topp