Jeg synes det høres rart ut..Her sier de det som sau, bare fau ja. Men siden det skrives FAU, hadde jeg nok også tenkt bokstav for bokstav egentlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes det høres rart ut..Her sier de det som sau, bare fau ja. Men siden det skrives FAU, hadde jeg nok også tenkt bokstav for bokstav egentlig
Må helst true svigermor gitt. Hu fyller 60 år i morgen. Skal ha 60 årsfest på lørdag. Og spør man hva hu ønsker seg får man "ingenting, jeg har alt". [emoji849]
Jeg vet hu samler på ett service. Men hva hu mangler vet jeg ikke. Så skreiv bare at hu fikk fortelle hva hu ønska eller mangla, ellers ble jeg sur gitt. Nå måtte hu blidgjøre meg. Så endelig fikk jeg ei lita ønskeliste [emoji16][emoji38] Vil da ikke gå inni alle skapene hennes [emoji23]
God kveld i stugobarna er lagt så må ta med meg huleboeren rundt i leiligheten for å prøve å få bukt med alt som flyter. Vært sjuk i flere uker og da hoper ting seg fort opp gitt
men men, en dag snart blir det kanskje levelig igjen
hadde gladelig blitt med på hotell, inkludert spa nå
![]()
Begravelse imorgen, gruer meg!
Ingen trening i kveld selv om det er torsdag.
Er i veldig mye bedre form, men skal på Tusenfryd i morgen sammen med mannen, våre barn og 2 ekstra og holder meg i ro i kveld for å øke sannsynligheten for å være helt fin i morgen.
Er så utrolig kjedelig å være det uten å kunne ta noe
Fysj for et regnvær. Det er intenst!
Nettopp hjemme etter mitt første fau møte.
Dette kan jo bli spennende...
Min første innskytelse er.... Er det faktisk vanlig å uttale det som fau? Som om det var et ord nesten som sau? Jeg sier F A U jeg liksom. Bokstav for bokstav.
Dernest ble det kommentert hva jeg jobber med så neppe.noe sjokk hva slags verv jeg fikk ?
Høres helt feil ut jaJeg sier F A U, men min svigerinne sier fau[emoji849] høres helt feil ut![emoji28]
Gratulere med verv[emoji1]
Veldig gøy men ja slitsomtHørtes slitsomt, men gøy ut da [emoji16]
Etter hørt det i over 7 år nå, så høres det ikke særlig rart ut lengre [emoji39][emoji56]Jeg synes det høres rart ut..
Haha ja ! Altså. 60 år må da gjøres stas på. Og det er vanskelig å finne noe å kjøpe når de har alt. De kan jammen gi oss noe å gå etter [emoji39][emoji16][emoji23]Hehe, godt å kunne true litt[emoji23]
Hurra for svigermor idag![emoji16]
Utpå tur
I Langesund
Det håper vi også! Det kommer vel med modning, og for hver dag blir hun eldre..
Det ble 19 000 i dag![]()
Høres helt feil ut ja
Jeg er glad jeg klarte å være bare kasserer, fra mitt synspunkt det enkleste når jeg måtte ha et verv..
Føler ikke jeg har et valgFlott at du er engasjert og stiller opp![emoji16]
Haha ja ! Altså. 60 år må da gjøres stas på. Og det er vanskelig å finne noe å kjøpe når de har alt. De kan jammen gi oss noe å gå etter [emoji39][emoji16][emoji23]
Føler ikke jeg har et valg
Men vi har ganske mye nå. Og jeg så mange kjente fjes der for å si det sånn.
God fredag [emoji16] Nå skal jeg sove en lur igjen [emoji4] Er rett og slett helt skutt kjenner jeg. Pluss hodet dundrer en smule. Hjelper ikke at de graver i veien rett utafor her halve døgnet [emoji23] Ses om noen timer heller [emoji16]God fredag snupper[emoji16]