Oktoberskravla

Ca 20 min tli maten er ferdig.
Skal jeg:
1. Rydde bordet, dekke på og finne noe mannen og jeg kan se på TV'n og vekke mannen
2. Vekke mannen og be han rydde bordet, dekke det på og finne noe vi kan se på
3. ta frem en tallerken til meg selv, finne frem en flaske rødvin, slå på NetFlix og si i morgen tidlig til mannen "vekke deg, ops, det glemte jeg"

Vært borti det der endel ganger:p Pleier å velge nr. 1. Eller så gir jeg gjerne beskjed med lav stemme, for da har jeg jo gitt beskjed :p Går for nr. 3 da, i grunnen!
 
Ca 20 min tli maten er ferdig.
Skal jeg:
1. Rydde bordet, dekke på og finne noe mannen og jeg kan se på TV'n og vekke mannen
2. Vekke mannen og be han rydde bordet, dekke det på og finne noe vi kan se på
3. ta frem en tallerken til meg selv, finne frem en flaske rødvin, slå på NetFlix og si i morgen tidlig til mannen "vekke deg, ops, det glemte jeg"

Haha[emoji23] hvilken valgte du??
 
Litt bakoversveis ville jeg nok fått ja[emoji23]
Regnet med det.
Men for å være helt ærlig, det er ganske deilig nå som jeg har fått 2 dager i uken (når jeg er hjemme da), lørdag og mandag, hvor jeg trenger å gjøre minimalt når det kommer til middag :)
Deilig å bli litt vartet opp en gang i blant også
 
Regnet med det.
Men for å være helt ærlig, det er ganske deilig nå som jeg har fått 2 dager i uken (når jeg er hjemme da), lørdag og mandag, hvor jeg trenger å gjøre minimalt når det kommer til middag :)
Deilig å bli litt vartet opp en gang i blant også
Det fortjener du

Hos oss laget vi ikke så fancy mat, men vi deler på ansvaret.
 
Er ikke mannen som lager middag de 2 dagene jeg ikke gjør det, men eldste

Er heller ikke fancy på hverdager
Vet det er eldste hos deg. Men min eldste er ikke helt der. På lenge. Men heldigvis lager mannen min stort sett bedre mat enn meg
 
Regnet med det.
Men for å være helt ærlig, det er ganske deilig nå som jeg har fått 2 dager i uken (når jeg er hjemme da), lørdag og mandag, hvor jeg trenger å gjøre minimalt når det kommer til middag :)
Deilig å bli litt vartet opp en gang i blant også

Du fortjener absolutt å bli vartet opp[emoji16][emoji7]
 
Back
Topp