Endelig kan jeg begynne å føre dagbok over ny graviditet. Skriver litt inni Sandviks svangerskapsdagbok, men der er det ikke plass til alle mine tanker og oppdateringer. Så frem mot oktober vil jeg skrive dagbok om graviditeten. Jeg gleder meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil tro det er et fint hjerte som banker godtTenkte jeg ville være kjempeaktiv her inne i dagboken, men det har liksom ikke blitt.
I dag er jeg 6+0. Kvalmen har satt seg, og jeg går rundt og føler meg uvel hele tiden. Heldigvis ikke spying og brekninger. Om noen dager skal vi på tidlig ultralyd. Jeg er veldig spent for å si det mildt. Håper så inderlig på et bankende lite hjerte <3
Håper du har rett. Jeg har en god følelse, men man er jo selvsagt nervøs før noe slikt. Jeg har sett deg på før svangerskapet, så godt å se at du endelig har kommet inn hit! Ser du har hatt en lang vei. Gratulerer så mye!Vil tro det er et fint hjerte som banker godt
tror det går bra Ja stemmer det Lang nok vei nå så nå må jeg bare glede meg over at jeg er gravid og bare håpe på det beste TakkHåper du har rett. Jeg har en god følelse, men man er jo selvsagt nervøs før noe slikt. Jeg har sett deg på før svangerskapet, så godt å se at du endelig har kommet inn hit! Ser du har hatt en lang vei. Gratulerer så mye!