Oktoberskatt på vei <3

Mummmimamma

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Endelig kan jeg begynne å føre dagbok over ny graviditet. Skriver litt inni Sandviks svangerskapsdagbok, men der er det ikke plass til alle mine tanker og oppdateringer. Så frem mot oktober vil jeg skrive dagbok om graviditeten. Jeg gleder meg.
 
I dag er jeg 4+4, og syns tiden går for sakte. Skulle ønske de nesten månedene kunne flyve forbi. Heldigvis er det alltid travle dager på jobb, så der rekker jeg så vidt å tenke på graviditeten.

Litt om meg:

Jente på 25 fra midtnorge. Jeg jobber som lærer på en barneskole. Har vært sammen samboeren min i 7 år. Han arbeider på nordsjøen, og er derfor borte 14 dager i slengen.

Dette blir vårt første barn, og vi gleder oss stort til å bli foreldre. Før denne spiren har vi i løpet av prøveperioden blitt gravid to ganger. Sluttet på prevensjon november 2012, og i januar 2013 satt første spire. Det ble en kort lykke, og svangerskapet endte i en spontan abort. Det skulle ta mange måneder før en ny spire ville prøve seg. September 2013 ble jeg gravid igjen, og lykken vokste med dagene som gikk. Dessverre fikk vi på tidlig UL (pga. urelatert blødning) at det kun var en tom fostersekk. Altså blightet ovum (kroppen er gravid, og utvikler fostersekk m.m., men embryoet blir aldri laget). 1. november 2013 var jeg på utskrapning, og den graviditeten var offisielt over. Denne gange skal vi få tidlig ultralyd hos gynkolog på sykehuset. Til tross for en lang og vanskelig prøveperiode er jeg nå ved godt mot. Denne gangen SKAL det gå bra. :) Foreløpig termin er i følge legen 13.oktober 2014. <3
 
Tenkte jeg ville være kjempeaktiv her inne i dagboken, men det har liksom ikke blitt.

I dag er jeg 6+0. Kvalmen har satt seg, og jeg går rundt og føler meg uvel hele tiden. Heldigvis ikke spying og brekninger. Om noen dager skal vi på tidlig ultralyd. Jeg er veldig spent for å si det mildt. Håper så inderlig på et bankende lite hjerte <3
 
Tenkte jeg ville være kjempeaktiv her inne i dagboken, men det har liksom ikke blitt.

I dag er jeg 6+0. Kvalmen har satt seg, og jeg går rundt og føler meg uvel hele tiden. Heldigvis ikke spying og brekninger. Om noen dager skal vi på tidlig ultralyd. Jeg er veldig spent for å si det mildt. Håper så inderlig på et bankende lite hjerte <3
Vil tro det er et fint hjerte som banker godt :)
 
Vil tro det er et fint hjerte som banker godt :)
Håper du har rett. :) Jeg har en god følelse, men man er jo selvsagt nervøs før noe slikt. Jeg har sett deg på før svangerskapet, så godt å se at du endelig har kommet inn hit! Ser du har hatt en lang vei. Gratulerer så mye! :)
 
Håper du har rett. :) Jeg har en god følelse, men man er jo selvsagt nervøs før noe slikt. Jeg har sett deg på før svangerskapet, så godt å se at du endelig har kommet inn hit! Ser du har hatt en lang vei. Gratulerer så mye! :)
tror det går bra :) Ja stemmer det :) Lang nok vei nå :) så nå må jeg bare glede meg over at jeg er gravid og bare håpe på det beste :)Takk :D
 
Back
Topp