Oktoberjentenes skravletråd :D

Hvordan går det med alle sammen? Veldig rart å være på jobb og holde på denne hemmeligheten, har jo lyst å si det til alle :) Hvor lenge skal dere vente med å si noe? Og hvem skal dere si det til først? Kanskje dere allerede har sagt det til noen? :) Jeg har bare sagt det til en venninne så langt, mamma blir nok neste :)

Jeg har sagt det til fire kollegaer og fem venninner allerede jeg :p Meen fire av disse er fra barselgruppa, og for dem var det ikke noe hemmelighet at vi planla en til. Pluss at jeg er en veldig dårlig løgner :p Angående jobben måtte jeg si det fordi jeg jobber med røntgen blant annet.

Hvordan går det med alle sammen? Veldig rart å være på jobb og holde på denne hemmeligheten, har jo lyst å si det til alle :) Hvor lenge skal dere vente med å si noe? Og hvem skal dere si det til først? Kanskje dere allerede har sagt det til noen? :) Jeg har bare sagt det til en venninne så langt, mamma blir nok neste :)
Jeg har fortalt det til nærmeste familie, venner og kolleger. Men kun de som står oss nærmest. Grunnen til det er jo ivf. De fleste vet at jeg har hatt forsøk og føles naturlig at de er med på reisen, om det går bra eller ei:)

Heihei! Hiver meg meg. Testet positivt idag etter første prøvemåned! Flere som har barn fra før? Her har vi en på like over tre år.

Gratulerer med positiv test!
Har to barn, den ene blir snart 4 år og den andre er 7,5 år.

Jeg har sagt det til fire kollegaer og fem venninner allerede jeg :p Meen fire av disse er fra barselgruppa, og for dem var det ikke noe hemmelighet at vi planla en til. Pluss at jeg er en veldig dårlig løgner :p Angående jobben måtte jeg si det fordi jeg jobber med røntgen blant annet.
Fikk positiv strimmeltesti går, og enda sterkere i dag.har sagt det til ei venninne som selv skal ha baby i juni. Har ikke sagt det til mannen engang :-P tenkte å ta en skikkelig test først.

Postet innlegg ang festeblødning tidligere i dag. Og nå var jeg på do med rød-rosa slim. Håper det er festeblødning og ikke noe annet skummelt.. :-/

Kan noen fortelle meg hva alle disse gravide forkortelsene betyr?

Jeg har lurt veldig sjøl og har googla om hverandre mens jeg leser poster... SA -spontan abort, dpo-days past ovulation- dager etter eggløsning, ikm-ikke kommende mens. Hcg-hormon som produseres ved graviditet måles i graviditetstester. IVF-prøverørsbefruktning..

Oppgitt over en kollega som har visst i én hel dag at jeg er gravid, og så har hun sagt det til en annen kollega som jeg ikke ville at skulle vite det enda.
Jeg hadde til og med sagt ifra om at det ikke skulle fortelles inntil videre...

Ingen krise, men likevel fryktelig unødvendig og irriterende.

Oppgitt over en kollega som har visst i én hel dag at jeg er gravid, og så har hun sagt det til en annen kollega som jeg ikke ville at skulle vite det enda.
Jeg hadde til og med sagt ifra om at det ikke skulle fortelles inntil videre...

Ingen krise, men likevel fryktelig unødvendig og irriterende.

Årh.. da e så unødvendig! :o skjønne di ikkje at du seie da for ein grunn?! "Ikkje sei da te nåken", kan jo vera mongen grunna sånn sett.. :o

Ikkje fortell den kollegaen nåke meir!:p boikott!;)

Årh.. da e så unødvendig! :o skjønne di ikkje at du seie da for ein grunn?! "Ikkje sei da te nåken", kan jo vera mongen grunna sånn sett.. :o

Ikkje fortell den kollegaen nåke meir!:p boikott!;)

Ja, kjente jeg ble skikkelig irritert :( Skal jobbe med henne igjen imorgen, så da skal jeg gi beskjed om at det der ikke var greit.

Ja, kjente jeg ble skikkelig irritert :( Skal jobbe med henne igjen imorgen, så da skal jeg gi beskjed om at det der ikke var greit.

Bra du seie i frå vertfall! Kanskje ho forstår da te seinare anledning då! So får du bare holda dine neste hemmelighet for deg sjøl.. evt dela den me nåken andre.. ;)

Hvordan er damenes planer for å greie å være aktiv og spise sunt gjennom svangerskapet? :)

Hvordan er damenes planer for å greie å være aktiv og spise sunt gjennom svangerskapet? :)

Nei si det, jeg stryker med glans, kommer mest sannsynlig vis til å ende opp med svangerskapsdiabetes :( spiser nesten bare sjokolade og pizza om dagen! Helt avhengi! Gode avvennings metoder mottas med takk :D

Back
Topp