Oktoberbaby <3

Evita

Elsker forumet
Heisann alle sammen!
Da ser det ut til at det blir Oktoberbaby på oss :love7
Svak positiv hjemmetest på fredag, lørdag og sterkere på mandag.
Var innom legekontoret på fredag men der var testen negativ.
Da jeg testet der igjen på mandag var den positiv :)
Om alt går bra, så blir dette vårt 3 barn og var ikke planlagt så vi er nesten litt i sjokk!
Men vi gleder oss masse! :D
 
Gratulerer og velkommen inn til oss! :)
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer så mye!
 
Tusen takk! :) Skal bli kjekt å henge her med dere. Var ganske aktiv her inne i 2008-2009 da jeg gikk med minstemann og det var utrolig godt å ha noen å skravle med om alt og ingenting som man føler for å skravle om i disse mnd ;)
 
Tusen takk! :) Skal bli kjekt å henge her med dere. Var ganske aktiv her inne i 2008-2009 da jeg gikk med minstemann og det var utrolig godt å ha noen å skravle med om alt og ingenting som man føler for å skravle om i disse mnd ;)

Samme her :)
 
Tusen takk! :) Skal bli kjekt å henge her med dere. Var ganske aktiv her inne i 2008-2009 da jeg gikk med minstemann og det var utrolig godt å ha noen å skravle med om alt og ingenting som man føler for å skravle om i disse mnd ;)

Vil liksom huske nikket ditt fra juli2009... Stemmer det?
Ser ut som det er en oktoberspire på gang her og ;)
 
Vil liksom huske nikket ditt fra juli2009... Stemmer det?
Ser ut som det er en oktoberspire på gang her og ;)

Var der jeg holdt til ja, men med annet nick. Har byttet nick ett par ganger så jeg husker faktisk ikke hva jeg het den gangen :p
 
Gratulerer så mye!! :) Ser på termin-tråden at du også skal føde i Molde? Er du fra byen? :)
 
Back
Topp