Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har meld snø her imorgen og de likte ikke jenta pga det er HalloweenDet snør det snør tiddelibom…
Jeg skylder ikke meg selv for at gutten har det men at barnets egen pappa skall finne på og si noe sånt det er det som er sårade .Jeg selv har autisme og nå skal min datter sjekkes for det. Det er ingens feil All Song. Aldri føl detmen jeg forstår deg så godt, har følt mye skyld selv for min datters sene utvikling. Men det er rett og slett helt tilfeldig
![]()
Ja nemlig, det jeg sier, det er ingens feil. Så det blir feil av han å si slikt. Du er flink som står på, det gjør jeg også, er i samme kamp selv om rettigheter.Jeg skylder ikke meg selv for at gutten har det men at barnets egen pappa skall finne på og si noe sånt det er det som er sårade .
Gutten klarer seg veldig fint nå han har fått mye hjelp takk vare meg som har søkt alt han har rett på. Faren hadde aldri gjort det visst ikke jeg hadde gravd fram hva han har rett på. Og ja jeg elsker min gutt dypt fast han har autisme. Han er fantastisk som han er.

God bedringJeg er så lei å hoste av meg lungene![]()
Kanskje du begynner å bli syk?God bedring
Jeg er lei av at alt utover det å sitte på sofaen under et pledd gjør at jeg fryser og blir sliten og andpusten. Jeg har ikke feber, men jeg fryser. He er forsåvidt ikke så varmt da. Men å bli andpusten av å gå i kjelleren (som jeg må for å gå på do) er jo ikke helt ordinært. Målsetning for middag er altså såpass enkelt som fjordland grøt. Og selv det virker litt sånn som et tiltak, så jeg er sånnsett glad yngstemor ikke går fra sfo før om en halvtime, det er håp om at mannen er hjemme før hun kommer, og vi har jo ikke mat før det....

Jeg begynte med det på fredag. Jeg sløvet meg gjennom helgen. Jeg gikk hjem fra jobb kl 14 i går og har holdt meg hjemme idag, bare tatt noen møter på teams fra sofaen og ellers tatt livet med ro.Kanskje du begynner å bli syk?![]()
Føle den...jeg er så leiJeg begynte med det på fredag. Jeg sløvet meg gjennom helgen. Jeg gikk hjem fra jobb kl 14 i går og har holdt meg hjemme idag, bare tatt noen møter på teams fra sofaen og ellers tatt livet med ro.
Jeg har lyst å bli frisk igjen nå.