Oktober?

Sane

Glad i forumet
Krysser fingrene for oktoberbaby. Testet dessverre negativt i dag etter et litt forvirrende besøk av TR. Starter nå med PP3, kanskje litt mer aktiv denne gangen *knis*

Flere som er ferske prøvere?
 
Velkommen i klubben 
Ganske fersk prøver her også, begynner i likhet med med på PP3 nå. Krysser alt vi har og prøver en litt mer aktiv prøverunde denne gangen vi også, hi hi.
Både PP1 og PP2 ble litt tullete med sykdom og ugunstige nattevakter i turnus, men sies det ikke at alle gode ting er 3 da?  Vi satser på det, knis.
Ser vi er gangske lik i syklus også - lykke til
 
Hihi surr her også pga nattevakter og sykdom, men nå er det 2 mnd til neste så får sette inn støtet.
Stemmer også for at alle gode ting er tre:) Lykke til med prøvingen, regner med å høre fra deg hvis det gir noe resultat:P
 
Tusen takk og i lige så emoticon  Jeg gir selvfølgelig beskjed om det skjer noe her og jeg venter i spenning på å høre hvordan det går hos deg også.
Jeg har selvfølgelig døgnvakt imorgen og nattevaktshelg under EL, MEN det skal ikke klare å stoppe oss denne gangen - må bare tilrettelegge litt kos, he he. Man må jo legge seg å "hvile" før en skal på natt også, ikke sant? ha ha, må le litt emoticon  har iallefall ingen grunn til å la vær å bruke EL testene mine, så glad jeg kjøpte dem igår.

Vi får tenke at alle gode ting er 3, begge to. Lykke til millacam
 
PP3 her nå også :) Skal krysse fingrene for at vi klarer det denne PP alle tre .
 
He he, helsearbeider stemmer det ja.
 
Back
Topp