Oktober og rosa måned.

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Jeg vil bare minne alle her inne på at vi nå er i oktober og som er en rosa mnd. Dette vi si at det er fokus på brystkreft. Noe som rammer flere enn man tror.
Jeg mistet min far for 2 uker siden til kreft og min mellomste søster fjernet begge sine bryster for 1 mnd siden pga svulster i dem. De var heldigvis godartet. Men allikevel så er sjokket der og tankene.
Så vær så snill jenter kjenn på brystene deres og be mennene deres gå å skjekke seg for prostatakreft som november er blitt tilegnet.
Kreft tar så ufattelig mange liv, men så mange kunne ha vært her hos oss hadde det blitt oppdaget tidlig.

Takk ♡

Huff, kreft er mitt største mareritt - regner med jeg ikke er alene om det. Sjekk dere - vi har ingen fler å miste!!

Nå begynte jeg å tafse på puppene mine for å sjekke. Null kuler.

Jeg syns det er vanskelig å kjenne jeg. Har masse små kuler men det er vel kjertler. Hvordan kjenne forskjell?

Huff ja skikkelig ekkelt med kreften. En kompis av broren min har kreft og ble nettopp operert i hodet da de hadde funnet 2 kuler der.

Jeg er ikke flink til å sjekke. Shame On Me...
Og vi har kreft i familien. Skjerpings

Er livredd for brystkreft ( og kreft generelt) da dette har vært mye av i familien og vennekretsen. Trist at så mange er rammet. Støtter helt klart kreftforskning :)

Ble skremt selv rett før jul i fjor, fant en kul. Ble sendt på mammografi i januar og måtte ta biopsi. Var heldigvis ingenting farlig, men en veldig veldig skummel opplevelse og virkelig en tankevekker!

Heldigvis har de innfør pakkeforløpet for kreft, og man får veldig kjapt utredning. Så sjekk og få det sjekket om du finner noe! De som ikke overlever er ofte de som oppdager det for seint :(

Jeg prøver å være flink. Vil sjekke ekstra iom at jeg har silikon og det er vanskelig å kjenne pluss at jeg er 32 år nå..

Vi har allerede støttet med 200kr i år :) støtter hvert år med en liten sum ! Skal ikke så mye til fra hver før det blir mye tilsammen ! :)

Back
Topp