Oktober du liksom;)

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Nå har jeg og mannen vært på ul og det var bare en fryd. Så en sprellende krabat som beveget seg masse. Hjerte slo så fint<3 Begge sa gutt med engang, men er vel umulig å se:P

Men i forhold til min lege sin antagelser må jeg le litt, haha. Jeg er nemlig 8+4, og lander derfor på 1des;) Og ikke engang 30nov som jeg selv trodde. Jeg var dog rimelig nærme:)

Uansett er bare å glede seg over at alt var fint:) Også skal jeg tøyse med legen og si hun må slutte vurdere hcg-prøver, for det er en meget usikker greie:P

Å så koslig :) når var det legen din sa du hadde termin da?? Jeg også tror jeg har termin 30. Nov, men får vel vite det litt mer klart om et par uker da jeg skal på ny ul. Hvor lang var deres lille spire idag da? :) når jeg var på ul 8+4 var vår ca 20 mm.
Men det viktigste er at alt står bra til da, noen dager fra eller til er ikke så farlig heldigvis ♡♡

Å så koslig :) når var det legen din sa du hadde termin da?? Jeg også tror jeg har termin 30. Nov, men får vel vite det litt mer klart om et par uker da jeg skal på ny ul. Hvor lang var deres lille spire idag da? :) når jeg var på ul 8+4 var vår ca 20 mm.
Men det viktigste er at alt står bra til da, noen dager fra eller til er ikke så farlig heldigvis ♡♡

Ja, var herlig:)<3
Legen mente jeg var 12uker på vei pga. hcg-nivå måling som var gjort. Det er jo mer en måling for å se om det er en utvikling og liv. Usikkert for å finne termin det. Noe som visste seg veldig. Men hun får nå styre på, grei hun så:P I tillegg fikk jeg jo da en gratis ul, så er jo bare å takke og bukke:P
Våres skatt var 21 mm i dag<3<3<3

Godt alt var bra:) litt synd at legen gir sånne falske forhåpninger, man ønsker jo gjerne å være nær de 12 ukene. Men så var du jo veldig heldig å fikk ul da:D

Så flott at alt er bra i magen!:) du kan jo fortsatt bli flyttet på OUL, tidlig for å sette termin nå.:)

Den legen lærer nok noe nå ja.:D Til og med vi gravide skjønte jo det der bedre.hehe

Godt alt var bra:) litt synd at legen gir sånne falske forhåpninger, man ønsker jo gjerne å være nær de 12 ukene. Men så var du jo veldig heldig å fikk ul da:D

Ja, jeg tenker akkurat som du skriver her:)
Samtidig hadde vi ikke fått noe særlig med forhåpninger at jeg var lenger. Har barn fra før, og vet hvordan det med de målingene er. :)

Så flott at alt er bra i magen!:) du kan jo fortsatt bli flyttet på OUL, tidlig for å sette termin nå.:)

Den legen lærer nok noe nå ja.:D Til og med vi gravide skjønte jo det der bedre.hehe

Ja, var deilig å se mageboeren:D
Jada, kan bli flyttet...men da kun et par dager +/- tenker jeg.
Tenker nå uansett at vi lander på nov til slutt, guttungen kom 5 dager før termin så:)

Hehe :p så godt p høre at alt er bra :D men du holder deg her likevel :p :D
Så herlig å se de små krabatene på ul :D

Hurra for sprellende liten krabat - blir veldig spennende å se om dere har rett i at det er gutt ^-^

Ja, var herlig:)<3
Legen mente jeg var 12uker på vei pga. hcg-nivå måling som var gjort. Det er jo mer en måling for å se om det er en utvikling og liv. Usikkert for å finne termin det. Noe som visste seg veldig. Men hun får nå styre på, grei hun så:P I tillegg fikk jeg jo da en gratis ul, så er jo bare å takke og bukke:P
Våres skatt var 21 mm i dag<3<3<3
Ja da skjønner jeg.. veldig rart av legen å måle ut fra hcg ja ! Men da har hun kanskje lært noe nå hihi. Ja alltid greit å sjekke og nå vet du hvertfall mer nøye hvor langt du er :) gleder meg til neste ul om 13 dager, for vet det vokser noe veldig om dagen!!

Hehe :p så godt p høre at alt er bra :D men du holder deg her likevel :p :D
Så herlig å se de små krabatene på ul :D

Oh yeah. Skravlehøna Synnøve går ingen plass:P
Ja, helt fantastisk. Er jo så forelsket i den 21mm mageboeren <3<3<3

Hurra for sprellende liten krabat - blir veldig spennende å se om dere har rett i at det er gutt ^-^

Ja, det kan du si. Fikk time til oul i dag, og den blir 2 juli. Lenge til, men får håpe tiden går fort;)
En gutt til er hjertelig velkommen:D:D

Ja da skjønner jeg.. veldig rart av legen å måle ut fra hcg ja ! Men da har hun kanskje lært noe nå hihi. Ja alltid greit å sjekke og nå vet du hvertfall mer nøye hvor langt du er :) gleder meg til neste ul om 13 dager, for vet det vokser noe veldig om dagen!!

Ja, hun skulle vel leke flink...ikke alltid det lønner seg:P haha...neida;)
Det skjønner jeg godt du gleder deg til:D<3

Så godt at alt stod bra til!! Hihi, litt artig med såpass feil da, men da hadde visst du mest rett ;D

Back
Topp