Oktober 2025

Er det noen fordel med kombo? Jeg er ikke sikker men hvis du bruker advanced så ser jeg ikke behovet for den vanlige rosa? Mulig jeg tar feil, jeg har bare brukt den rosa og aldri den lilla :smiley-ashamed004 Jeg brukte urinstrips i tillegg til den rosa.
Nei, bare at den advanced varsler om dagene før virkelig eggløsning, så lettere å time hvis man skal prøve selv, så den varsler om flere fertile dager. Den «vanlige/rosa» tenkte jeg å bruke siden klinikken anbefaler den pluss at jeg mener å ha lest at den gir mer riktig indikasjon på eggløsningsdagen (andre kan gjerne korrigere meg om jeg har feil). Jeg har brukt strips før men den gjør meg egentlig bare usikker og føler det er vanskelig å stole på en test alene :p

Man går på enten estradot plaster eller progynova tabletter. Eneste aberet er at man går på progesteron til uke 10 ish.. Men det overlever man glatt. Da er man på en måte i 0 hele veien. Gikk i styrt syklus fra januar til juni når jeg ble gravid sist
Altså, jeg syns det var herk med progesteron, men mest fordi den gjorde at jeg nesten ikke sov i hele tatt og det ble veldig tungt etter mange dager, pluss ble så lei av å enten bruke truseinnlegg og/eller skifte undertøy 100 ganger om dagen :p men hørt flere sover bedre med det, så er nok veldig individuelt :)

Altså, jeg syns det var herk med progesteron, men mest fordi den gjorde at jeg nesten ikke sov i hele tatt og det ble veldig tungt etter mange dager, pluss ble så lei av å enten bruke truseinnlegg og/eller skifte undertøy 100 ganger om dagen :p men hørt flere sover bedre med det, så er nok veldig individuelt :)
Jeg reagerte på progynova men ikke på estradot, så er litt avhengig av hvilken form man får det i også ❤️

Da får man snart beskjed om Ståa da.. Merker jeg er litt sånn avflatet I følelser og humør.. Som om dette er normalen.. Litt pessimist mtp offentlig behandling fra tidligere. Heh.. Jaja.. Wish me luck

Hva betyr det? Forsøker litt til med samme dose? Hvordan så det ut i dag?
Det er bedre respons men er jo omtrent ikke ikkenoe.. 6 follikler totalt.. Normalt sett har jeg hatt mellom 10 og 15.. Kun en som responderer nogenlunde.. Så blir et par dager til.. Mulig uttak fredag.. Mest trolig søndag.. Syklus er surr, kroppen er surr

Det er bedre respons men er jo omtrent ikke ikkenoe.. 6 follikler totalt.. Normalt sett har jeg hatt mellom 10 og 15.. Kun en som responderer nogenlunde.. Så blir et par dager til.. Mulig uttak fredag.. Mest trolig søndag.. Syklus er surr, kroppen er surr
Huff.. Høres tøft ut. :Heartred

Jeg reagerte på progynova men ikke på estradot, så er litt avhengig av hvilken form man får det i også ❤️
Ah, men det er progrestoron? Kan man velge det istedenfor cyclogest osv? Jeg gikk på utrogestan sist, og da slet jeg med å sove

Ah, men det er progrestoron? Kan man velge det istedenfor cyclogest osv? Jeg gikk på utrogestan sist, og da slet jeg med å sove
Sorry jeg skrev feil, det er østrogen! :P nei det kan ikke velges istedet for det andre klinet.. Gikk på Crinone og Cyclogest.. Crinone morgen og kveld samt Cyclogest bak!! Midt på dagen :P

Sorry jeg skrev feil, det er østrogen! :P nei det kan ikke velges istedet for det andre klinet.. Gikk på Crinone og Cyclogest.. Crinone morgen og kveld samt Cyclogest bak!! Midt på dagen :P
Det var en versjon jeg ikke har hørt om før :hilarious: haha! Men tror nok at jeg skjønner hvorfor!

Hei. Det blir Totalfrys her, legen sa det på fredag etter eggutaket. Fikk 21 egg ut så kanskje ikke så rart de velger det, pluss jeg hadde litt væske på eggstokkene. Så da håper jeg i alle fall 1 blir fin til å fryses ned til innsett i en senere syklus. Fortsatt vondt her, oppblåst men får ikke gå så mye på do hehe huff helt jævlig nå. Men synd det ikke blir noe innsett, håper på positiv svar i morgen på om det blir en blastocyst på frys. Nervepirrende. Måtte visst inn på en kontroll i dag å sjekke meg, sikkert pga væsken de ville sjekke ut etter eggutak. Håper kroppen kommer seg snart, hva man skal igjennom for å kanskje lykkes tar på kropp og sinn :smiley-ashamed008

Hei. Det blir Totalfrys her, legen sa det på fredag etter eggutaket. Fikk 21 egg ut så kanskje ikke så rart de velger det, pluss jeg hadde litt væske på eggstokkene. Så da håper jeg i alle fall 1 blir fin til å fryses ned til innsett i en senere syklus. Fortsatt vondt her, oppblåst men får ikke gå så mye på do hehe huff helt jævlig nå. Men synd det ikke blir noe innsett, håper på positiv svar i morgen på om det blir en blastocyst på frys. Nervepirrende. Måtte visst inn på en kontroll i dag å sjekke meg, sikkert pga væsken de ville sjekke ut etter eggutak. Håper kroppen kommer seg snart, hva man skal igjennom for å kanskje lykkes tar på kropp og sinn :smiley-ashamed008
21 egg er kjempe bra! Ser du gikk på pergoveris (det samme skal jeg) kan jeg spørre hvor stor dose du tok og hvor lenge du stimulerte?
god bedring videre og håper du kommer raskt tilbake til normalen <3

@DinaD da kan jeg settes som ruger :love017 og kan legge til Gonasi på medisiner :smiley-ashamed004

Har testet litt for å se HCG nivået, og fortsatt ganske tydelig og rosa strek. Forrige gang jeg hadde hcg eggløsningssprøyte rakk ikke testen bli negativ før det snudde igjen, så håper på det samme denne runden:happy:

Back
Topp