Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så leit - sender deg en stor klemJeg kan settes på ikke gravid. Lykke til resten av gjengen

For min del var det estradot fra 2 menstruasjonsdag også var det vel i tillegg cyclogest 5-6 dager før innsett. Syns det var en del styr med styrt syklus, men jeg klarte ikke finne eggløsning måneden før så det ble løsningen fra klinikken. Også slipper en og stresse med at innsett skal havne på helg, så det er en stor fordelJa, jeg tenker litt det samme egentlig. Men når begynner man med medisiner for styrt syklus hvis man skal ha det? Jeg skal UL dag 10-12, men da er det kanskje forsent å starte styrt hvis jeg skal mase meg til det?![]()
.@fix : og når jeg tenker på det kan jo en streifer være et veldig godt tegn også, på at noe begynner å bli klart og kanskje gjøre deg enda mer klar også… Håper på detDet var en som sa til meg at min første graviditet var for å «light the torch», det var en litt fin tanke synes jeg
(selv om jeg selvsagt skulle ønske det hadde gått bra, så har jeg lært veldig mye i den prosessen om sorg, empati, morsinnstinkt, infertilitet og kvinners/menns stille kamp
)
Kort protokollMange eggposer i dag største på 14, blir ny ul time på mandag.
er dette lang protokoll?
Skal på tirsdag. Så blir spennende. Får håpe alt fortsetter som det skal til daNår har du kontroll igjen ? Hos meg så blir uttak mest sannsynligvis onsdag
Klem kjære deg <3Jeg kan settes på ikke gravid. Lykke til resten av gjengen
Stor klem!Jeg kan settes på ikke gravid. Lykke til resten av gjengen
Ja, hun på Aleris sa de ikke venter en pause syklus og mente det ikke var nødvendig. Men ja takknemlig jeg også!Hvis man går privat er de gjerne litt mer villig til å fremskynde forsøk (potensielt mer penger i kassa), men offentlig tror jeg de fleste er ganske striks med å følge protokoll… En tålmodighetsprøve dette prosjektet her! Men igjen så er jeg veldig takknemlig for at vi får støtte til IVF i norge, ikke en selvfølge det![]()
Ja jeg har lest en del vitenskapelige artikler om det og de konkluderer med at det ikke er noe fordel med delayed (pausesyklus) vs immediate transfer (rett på førstkommende eggløsning). Det er litt trøst at det går fortere privat hvis jeg ikke skulle få suksess på offentlige forsøk og må over på privat etterpå , håper ikke da menJa, hun på Aleris sa de ikke venter en pause syklus og mente det ikke var nødvendig. Men ja takknemlig jeg også!

Ja, jeg tenkte jeg skulle se hvordan det gikk med eggløsning denne syklusen og evt. be om styrt hvis det er mye krøll.. jeg har ikke alltid vært sikker på at jeg har fått positiv test, spesielt ikke med babyplsn. Hvilken har du/dere andre brukt? Så de anbefalte clear blue med smiley, men ikke advanced. De skrev jeg skulle begynne med cyclogest dagen etter mensenFor min del var det estradot fra 2 menstruasjonsdag også var det vel i tillegg cyclogest 5-6 dager før innsett. Syns det var en del styr med styrt syklus, men jeg klarte ikke finne eggløsning måneden før så det ble løsningen fra klinikken. Også slipper en og stresse med at innsett skal havne på helg, så det er en stor fordel.
De anbefalte digital hos meg også, så jeg brukte den clearblue rosa som detekterer to mest fertile dager. Jeg har så rask topp at jeg får bare smiley en dag/en gang dog…Ja, jeg tenkte jeg skulle se hvordan det gikk med eggløsning denne syklusen og evt. be om styrt hvis det er mye krøll.. jeg har ikke alltid vært sikker på at jeg har fått positiv test, spesielt ikke med babyplsn. Hvilken har du/dere andre brukt? Så de anbefalte clear blue med smiley, men ikke advanced. De skrev jeg skulle begynne med cyclogest dagen etter mensen![]()
Jeg har bare brukt den advance før tror jeg. Syns det var så digg å se dagene begynte å stige også. Lurer på om jeg skal kjøre en kombo av begge, med tanke på at vi skal prøve naturlig denne runden ogsåDe anbefalte digital hos meg også, så jeg brukte den clearblue rosa som detekterer to mest fertile dager. Jeg har så rask topp at jeg får bare smiley en dag/en gang dog…
håper masse for god respons imorgenKjære vene å jeg føler at jeg er helt sprekkeferdig! Stinn å fæl.. Men blir spennende i morgen å se om responsen tar seg opp. Hvis ikke så får vi ta et avbrutt med godt mot, gjøre noen endringer i hverdagen å vente på eventuelt ny runde før jul eller i januar![]()

Er det noen fordel med kombo? Jeg er ikke sikker men hvis du bruker advanced så ser jeg ikke behovet for den vanlige rosa? Mulig jeg tar feil, jeg har bare brukt den rosa og aldri den lillaJeg har bare brukt den advance før tror jeg. Syns det var så digg å se dagene begynte å stige også. Lurer på om jeg skal kjøre en kombo av begge, med tanke på at vi skal prøve naturlig denne runden også![]()
Jeg brukte urinstrips i tillegg til den rosa.
Jeg er 5dp5dt og fikk positiv digital i dag
Jeg håper så inderlig denne holder helt i mål, men det gjør jo selvfølgelig alle
Måtte bare få si det til noen gratulerer!!Nå kommer jeg litt snikende fra sidelinjen herJeg er 5dp5dt og fikk positiv digital i dag
Jeg håper så inderlig denne holder helt i mål, men det gjør jo selvfølgelig alle
Måtte bare få si det til noen
![]()
Åååå hold deg fast lille spire! 
gratulerer!!Åååå hold deg fast lille spire!
![]()
Det er sjette gang med positiv test, men bare ett barn hjemme. En MA og en SA så langt i år