Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har du kommet til et sted med mye erfaringer og mye kunnskap <3 er det noe så spør!Babydrømmernr2 - 32 - B2 - 1.forsøk - fyremadel, rekovelle , gonapetyl - oppstart ca. 6/10 - innsett uke 42 eller 43 (usikker på datoer).
er helt ny i ivf verden så alt dette med medisiner og ivf opplegg er nytt. Blir spennende og samt redd for dagene som kommer.
Tussen takkDa har du kommet til et sted med mye erfaringer og mye kunnskap <3 er det noe så spør!ikke alt man kan svare på, men iallefall fortelle om egne opplevelser og hva man kan se for seg iallefall
Masse lykke til <3
Er du på kort protokoll?Da var første dose med Gonal F hentet ut.. Føler virkelig det nærmer seg nå. Venter kun på mensen.. Men kjennes ikke ut som den er rundt hjørnet.. :/
JaEr du på kort protokoll?
Håper da mensen kommer snart

Forventer menstruasjon om 2 dager, og så må jeg begynne å teste etter eggløsning på CD10 (innsett planlagt på naturlig syklus) og UL planlagt CD12. Egginnsett blir ca. 3 dager etter positivt eggløsningstest og skal begynne på progesteron vaginalt (utrogestan) og injekson (prolutex) 4 dager før innsett. Tiden går så mye fortere når det er ting som skjer og ikke står på vent, så gleder meg til å komme igang

Masse lykke til!Begynner å innse at det er ganske kort tid til innsett i oktober!Forventer menstruasjon om 2 dager, og så må jeg begynne å teste etter eggløsning på CD10 (innsett planlagt på naturlig syklus) og UL planlagt CD12. Egginnsett blir ca. 3 dager etter positivt eggløsningstest og skal begynne på progesteron vaginalt (utrogestan) og injekson (prolutex) 4 dager før innsett. Tiden går så mye fortere når det er ting som skjer og ikke står på vent, så gleder meg til å komme igang
![]()

Irriterende når TR tar tid, jeg venter TR igår, idag eller imorgenÅ vente på mensen nå er helt tullete kjenner jeg. Skal ha den i morgen og kroppen viser lite tegn til det. Eller.. Vært sulten idag så det kan hende det er noe på gangmen håpet er jo at det er igang iløpet av noen få dager. Sist stimulerte jeg i 13 dager.. Så da kan det brått bli i starten av 42 da
Jeg ønsker iallefall å sette inn en blasto. Så håper for all del de venter å ikke setter inn noe før..![]()
Føler man kommer igang når TR kommer, ny syklus - nye håp 
På HUS satt de opp UL CD8-10, og EL sprøyte potensielt samme kveld som UL hvis det var ferdig modnet. Jeg hadde UL og EL sprøyte på CD10.På hvilken cd er det vanlig med en ul etter stimulering og hvilken cd er det ca. vanlig med å sette eggløsningssprøyte?