Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud så braNå sitter jeg og bare gråter og gråter, men av lettelse. Har gått med hjertet i halsen siden jeg sto opp, og holdt på å gå i bakken da meldingen fra helsenorge tikket inn. Tror jeg holdt pusten helt til jeg hadde logget inn og åpnet meldingen. Og da kom dagens første uglycry. 3 befruktet!!! Har vært livredd for at kun ett var modent og at dette forsøket gikk i vasken. Vet jo selvfølgelig ingenting om kvaliteten eller om ett av de klarer seg til søndag, men jeg kunne ikke drømt om bedre resultat enn dette etter dagen i går.
det er jo kjempe bra resultat når alt ble som det ble! Jeg krysser fingrene for at alle overlever til blasto
Det skal stå et dugende embryo, ikke sugende@fix så utrolig kjipt å lese om opplevelsen din i går, makan altså. Men til gjengjeld en veldig opptur i dag da, blant disse tre må vi håpe håpe det ligger minst er sugende embryo. For en berg og dalbane!

Det gikk bra! Litt sår i magen nå men selve uttaket var nesten smertefritt. Fikk ut 6 egg! Veldig glad for det ettersom legen sa forrige uke at hun ikke trodde det skulle bli mer enn 3. Nå er det den kjipe ventingen til resultat i morgen
Leste akkurat om dagen din igår! Fy fader Stakkars!Så glad for at det ble 3 befruktet!!
@fix så utrolig kjipt å lese om opplevelsen din i går, makan altså. Men til gjengjeld en veldig opptur i dag da, blant disse tre må vi håpe håpe det ligger minst er sugende embryo. For en berg og dalbane!
Det skal stå et dugende embryo, ikke sugende![]()
Hepatitt og HIV prøverNoen som vet hva slags blodprøver partner og jeg må ta etter sprøyteopplæring? Det står i brevet kun at vi må ta blodprøver før behandling, men ikke hva slags blodprøver det er.
Det hørtes jo rart ut, for de prøvene har allerede blitt tatt når vi ble henvistHepatitt og HIV prøver![]()
De kan ikke være eldre enn 3mndDet hørtes jo rart ut, for de prøvene har allerede blitt tatt når vi ble henvist![]()
Da er jeg ruger! Og siden jeg manifesterer denne gangen så sier jeg at jeg er 2+5 gravidnevnte SAen for legen og fikk utskrevet ekstra progesteronstøtte!
Hehe jaOi så bra!!Håper dagen går fort for deg i dag og at du våkner til gode nyheter i morgen!
♡♡♡ vet du om de planlegger 3 eller 5-dagers om det blir innsett?
Aner ikke, jeg hadde en 3 dagers sist… får nok beskjed i morgen. Hva med deg? 
Skal krysse alt <3Hehe ja![]()
![]()
![]()
Hehe ja![]()
![]()
![]()
Oki3-dagers ♡ Kommer til å bli støl av all kryssingen for oss alle fremover ♡
hahaha i know! 

Krysser alt og håper for deg åDa er jeg ruger! Og siden jeg manifesterer denne gangen så sier jeg at jeg er 2+5 gravidnevnte SAen for legen og fikk utskrevet ekstra progesteronstøtte!
Gratulerer som ruger og 2+5! Da manifisterer vi denne lille spiren helt til mål!!!Da er jeg ruger! Og siden jeg manifesterer denne gangen så sier jeg at jeg er 2+5 gravidnevnte SAen for legen og fikk utskrevet ekstra progesteronstøtte!

Hva slags ekstra progesteronstøtte fikk du? Jeg fikk protulex sist gang som ekstra progesteron 
Åååh så godt å lese! Ble veldig lei meg når jeg leste først din oppdatering igår, og så kjempeglad når 3 var befruktet idagNå sitter jeg og bare gråter og gråter, men av lettelse. Har gått med hjertet i halsen siden jeg sto opp, og holdt på å gå i bakken da meldingen fra helsenorge tikket inn. Tror jeg holdt pusten helt til jeg hadde logget inn og åpnet meldingen. Og da kom dagens første uglycry. 3 befruktet!!! Har vært livredd for at kun ett var modent og at dette forsøket gikk i vasken. Vet jo selvfølgelig ingenting om kvaliteten eller om ett av de klarer seg til søndag, men jeg kunne ikke drømt om bedre resultat enn dette etter dagen i går.
Håper masse for veien videre for deg 

Jeg fikk Duphaston. Liker at det er tabletter. Har ikke satt meg noe særlig inn i dette, annet enn at jeg tenker at det i alle fall ikke skader! Må vel regne med enda mer bivirkninger daGratulerer som ruger og 2+5! Da manifisterer vi denne lille spiren helt til mål!!!Hva slags ekstra progesteronstøtte fikk du? Jeg fikk protulex sist gang som ekstra progesteron
![]()

Du er så god da! :') ♡ tusen takk!! Hva tenker du fremover nå, for din del? ♡Åååh så godt å lese! Ble veldig lei meg når jeg leste først din oppdatering igår, og så kjempeglad når 3 var befruktet idagHåper masse for veien videre for deg
![]()