Oktober 2025

Nå sitter jeg og bare gråter og gråter, men av lettelse. Har gått med hjertet i halsen siden jeg sto opp, og holdt på å gå i bakken da meldingen fra helsenorge tikket inn. Tror jeg holdt pusten helt til jeg hadde logget inn og åpnet meldingen. Og da kom dagens første uglycry. 3 befruktet!!! Har vært livredd for at kun ett var modent og at dette forsøket gikk i vasken. Vet jo selvfølgelig ingenting om kvaliteten eller om ett av de klarer seg til søndag, men jeg kunne ikke drømt om bedre resultat enn dette etter dagen i går.
Herregud så bra :Heartred det er jo kjempe bra resultat når alt ble som det ble! Jeg krysser fingrene for at alle overlever til blasto:love017

Det gikk bra! Litt sår i magen nå men selve uttaket var nesten smertefritt. Fikk ut 6 egg! Veldig glad for det ettersom legen sa forrige uke at hun ikke trodde det skulle bli mer enn 3. Nå er det den kjipe ventingen til resultat i morgen :dead:
Leste akkurat om dagen din igår! Fy fader Stakkars! :Heartpink Så glad for at det ble 3 befruktet!!

Oi så bra!! :D Håper dagen går fort for deg i dag og at du våkner til gode nyheter i morgen! :D ♡♡♡ vet du om de planlegger 3 eller 5-dagers om det blir innsett?

@fix så utrolig kjipt å lese om opplevelsen din i går, makan altså. Men til gjengjeld en veldig opptur i dag da, blant disse tre må vi håpe håpe det ligger minst er sugende embryo. For en berg og dalbane!

Takk fine deg :)♡ ja nå håpes det hardt ♡

Noen som vet hva slags blodprøver partner og jeg må ta etter sprøyteopplæring? Det står i brevet kun at vi må ta blodprøver før behandling, men ikke hva slags blodprøver det er.
Hepatitt og HIV prøver :)

Da er jeg ruger! Og siden jeg manifesterer denne gangen så sier jeg at jeg er 2+5 gravid :D nevnte SAen for legen og fikk utskrevet ekstra progesteronstøtte!
Gratulerer som ruger og 2+5! Da manifisterer vi denne lille spiren helt til mål!!! :smiley-angelic001:smiley-angelic003:hug003:Heartbigred Hva slags ekstra progesteronstøtte fikk du? Jeg fikk protulex sist gang som ekstra progesteron :Heartred

Nå sitter jeg og bare gråter og gråter, men av lettelse. Har gått med hjertet i halsen siden jeg sto opp, og holdt på å gå i bakken da meldingen fra helsenorge tikket inn. Tror jeg holdt pusten helt til jeg hadde logget inn og åpnet meldingen. Og da kom dagens første uglycry. 3 befruktet!!! Har vært livredd for at kun ett var modent og at dette forsøket gikk i vasken. Vet jo selvfølgelig ingenting om kvaliteten eller om ett av de klarer seg til søndag, men jeg kunne ikke drømt om bedre resultat enn dette etter dagen i går.
Åååh så godt å lese! Ble veldig lei meg når jeg leste først din oppdatering igår, og så kjempeglad når 3 var befruktet idag :woot: Håper masse for veien videre for deg :smiley-angelic003:smiley-angelic001:Heartbigred

Gratulerer som ruger og 2+5! Da manifisterer vi denne lille spiren helt til mål!!! :smiley-angelic001:smiley-angelic003:hug003:Heartbigred Hva slags ekstra progesteronstøtte fikk du? Jeg fikk protulex sist gang som ekstra progesteron :Heartred
Jeg fikk Duphaston. Liker at det er tabletter. Har ikke satt meg noe særlig inn i dette, annet enn at jeg tenker at det i alle fall ikke skader! Må vel regne med enda mer bivirkninger da :smiley-ashamed004

Back
Topp