Oktober 2017

18 dager igjen til termin.. utålmodig her [emoji85]
 
18 dager igjen her også [emoji2] kan godt bare komme nå.
Har planer i dag, i morgen og på onsdag, så torsdag hadde vært fint [emoji1][emoji85]
Forrige uke hadde vært flott her[emoji15]
Er så lei smertene, sprengt mage, dobesøk, bekkenpresset, iling i rompe og lår, slim, søvnmangel og for ikke å snakke om ekstremt hormonell
 
Forrige uke hadde vært flott her[emoji15]
Er så lei smertene, sprengt mage, dobesøk, bekkenpresset, iling i rompe og lår, slim, søvnmangel og for ikke å snakke om ekstremt hormonell

Hehe, ingen søvnmangel med en liten nyfødt? [emoji12] Nei da, jeg forstår deg godt. Jeg har det helt fint, men hadde blitt dr*** lei hvis jeg hadde hatt det som deg! Og så er det jo noe helt annet å være våken med en sulten liten baby i armene [emoji173]️ (sånn jeg gleder meg til å treffe henne nå! [emoji847])
Masse lykke til!
 
Hehe, ingen søvnmangel med en liten nyfødt? [emoji12] Nei da, jeg forstår deg godt. Jeg har det helt fint, men hadde blitt dr*** lei hvis jeg hadde hatt det som deg! Og så er det jo noe helt annet å være våken med en sulten liten baby i armene [emoji173]️ (sånn jeg gleder meg til å treffe henne nå! [emoji847])
Masse lykke til!
Vil heller ha søvnmangel med baby i armene og en 2 åring, enn å være utslitt som nå med en haug nedpress, vondt i bekken, en kropp som ikke er i stand til å leke med 2 åringen min og konstant gråting fordi jeg er overhormonell og sliten. Nå er man jo bare sengeliggende fordi en ikke klarer å gjøre noe. Nå gledes det bare til frøken kommer[emoji7] [emoji7]
 
Vil heller ha søvnmangel med baby i armene og en 2 åring, enn å være utslitt som nå med en haug nedpress, vondt i bekken, en kropp som ikke er i stand til å leke med 2 åringen min og konstant gråting fordi jeg er overhormonell og sliten. Nå er man jo bare sengeliggende fordi en ikke klarer å gjøre noe. Nå gledes det bare til frøken kommer[emoji7] [emoji7]

Jeg krysser alt for at hun kommer snart! [emoji254]
 
Allerede en dag lenger enn jeg har vært i noen av svangerskapene. ( 2) dette er nr 3 og ingenting tilsier han skal komme med det første. Utolmodig!
 
Jeg synes det har gått så sinnsykt fort til oktober!! Spørs vel om de siste ukene før termin kommer til å gå like raskt...
Som førstegangs med termin 25. oktober frykter jeg egentlig at vi havner i november før babyen kommer :rolleyes:
 
Fytti som tida har flydd på slutten. Kun 6 dager igjen til termin her. Fantastisk å tenke på at månede som vi har venta så lenge på, endelig er her!!! <3
 
Jeg sitter å heier på dere alle :happy
Ble jo flyttet til november, så jeg har i alle fall en gooood stund igjen :p
Er lov å håpe på 31 oktober da, hadde vært en artig dato.
 
Jeg synes det er så rart å tenke på at jeg har en tre uker gammel baby i dag, og fremdeles halvannen uke til termin.

Som fastlegen min så fint sa det da jeg var der i går - " og han er fremdeles ikke født"
(Vi har en veldig god tone altså)
 
Back
Topp