Her hører jeg også tilI gang med 1. prøverørsforsøk. Har pcos. Regner med uttak uke 41. Er så spent!!
Velkommen i klubben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her hører jeg også tilI gang med 1. prøverørsforsøk. Har pcos. Regner med uttak uke 41. Er så spent!!
Så spennendeI samme båt vi da. Hva slags regime skal du gjennom og hvor hører du til?
Her skal vi til Porsgrunn, og jeg skal ha kort (kun sprøyter). Jeg har PCOS, min samboer er frisk.
Så spennende!! Hører til i Haugesund. Er i gang med Metformin og Progynova. Begynner med sprøyter 29.oktober. Deretter skal jeg på ul den 6. oktober. Håper på egguthenting uken etter.
Min mann er også frisk. Jeg har gått på både femar og pergotime tidligere uten hell. Krysser nå alt jeg har.
Hvor lenge har dere vært prøvere?
Tanta mi har ikke kommet enda og er nå nesten en uke forsinka. Har testet og det var negativt.
Så da blir det nok uansett ikke uttak før i November for min del.
Lykke til alle oktober-jenterHeier på dere!
Tusen takk snuppaHåper tanta kommer snart!
Lykke til i november sweety!![]()
Jeg hopper inn her jegAvbrutt 1. forsøk nå i september pga tynn slimhinne. Fikk 3 fine 3-dagers på frys så starter fryseforsøk på mensen som kommer i oktober
Veldig ofte så fins det ingen forklaring på hvorfor egget ikke fester seg. Det er bare sånn det er.Er det flere av dere som har vært gjennom flere forsøk? Og hva i så fall var grunnen til at det ikke var vellykket?
Merker jeg har mange tanker nå som jeg er i gang med nedtelling til første forsøk.
Takk!! Var dette i tillegg til tabletter?Ser at noen som sliter med tynn slimhinne. Jeg sleit også med dette under fryseforsøk, da fikk jeg beskjed av legen å ta 2 mg Progynova vaginalt før leggetid. Da ble slimhinnen mye bedre![]()
Hadde første forsøk i mai, ble gravid, men utviklingen stoppet opp i uke 5/6 (oppdaget på ul i uke 7/8 og sa startet i uke 12). Vil nok bare si at det ikke var rett kombinasjon av egg og svømmer, at embryoet ville blitt ett sykt barn som ikke ville hatt det godt om det ville utviklet seg mer. Sånn trenger hvertfall jeg å se detEr det flere av dere som har vært gjennom flere forsøk? Og hva i så fall var grunnen til at det ikke var vellykket?
Merker jeg har mange tanker nå som jeg er i gang med nedtelling til første forsøk.
Takk!! Var dette i tillegg til tabletter?
Når man venter på å starte går tida sakte jaAhhh.. 4 dager til telefonsamtale og 11 dager til sprøytestart! Tiden går sakte![]()
Er det flere av dere som har vært gjennom flere forsøk? Og hva i så fall var grunnen til at det ikke var vellykket?