okka by

he ije sansen fø kombivognene, di bli så klompete når du ska øve t sportsvogne... men d e ba meg d.... Fann...nå glømte eg vekk hejle LOST....

men det kom jo selvfølgelig på 06 modellen,,, neste gong du trur du ser meg får du bare se på hua te Nathaniel,,, lyse blå så der står Nathaniel på,, heheheheh eg stikke nå,,, ska se lost

Nå komme eg t kjikka på alle så he svarte simovogn...heheh... Ska sej hej t deg vis eg ser deg[:)]

eg trur de e nokså like på str på sportsvogn,,, men e ikkje heilt sikker,,, tar større plass når enn legge den sammen men ellers ganske lige,, snakkis,,, ska se lost,, snakkie kanskje enn dag

eg vet ije, men eg e ganske vanskelie av meg... Jah...snakkes...må ha meg slutten av LOST eg au[:)] Får c om eg treffe på deg en dag[:)]

he du sendt inn bilde av celina te fotokonkurransen her inne ???? det he eg

nej, printaren he strejka så eg he ije fått lagt inn bildan på dataen ennå... men så fort eg får di inn ska dar et avgårde....[:)]

eg he sendt inn ett par gonge,, kjekt å se på

tutta me navn,,,, he du fått det i hus,,,,, det e kjempe grett,,,,,

niks.... he en hejle hau m rosa...hehe[:)]

navnesutten.dk mambaby.com

godnatt

natti[:)]

kjekt å snakka m nåen andre m onga her ifrå.. Kjenne liksom ije å mange så he onga[:)]
Kan jo hanna m snakkes en dag[:)]

javell... står te?? i dag he eg gått tur, me gjekk nesten te tengs,langt ja.. å veldig kaldt,,, i går au va det ut på tur

.

...............weeeeesåg deg i byen i dag

meg...k ti? kor? Kofør får ije eg m meg nåe.... Hejlt lost!! Konstant i ammetåga jah...

Back
Topp