Oki! La oss se

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Noen sier at brystene vokser mer når de venter jente ;) Så hvis du har vokst mye og må bytte BH, venter du jente eller gutt? ;)

Jeg venter gutt, og her har de vokst littegranne. Bruker fortsatt samme bh som før jeg ble gravid, men kjenner at den strammer litt rundt livet nå.

Her har de vokst mye. . Vett ikke hva vi venter .. Sist vokste de og endel fikk gutt ,)

Jeg har ikke økt noen av gangene før etter fødsel. Med begge gutta gikk jeg fra B/C til D rett etter fødsel, og brukte det hele ammeperioden. Denne gangen er det jente, men fortsatt ikke økning før fødsel.

Ikke store økningen her, bruker fremdeles samme BH, litt trangt men tenker at jeg har lagt på meg. Tror ikke brystene er større ...
Venter jente

Jeg venter gutt :) Puppene har blitt mye fyldigere. Før graviditeten var jeg på vei til å kjøpe nye bh'er fordi puppene hadde gått ned i str etter vektnedgang. Heldigvis ventet jeg, for nå er bh'ene supertighte. Skulle tro det var push up i dem, men det er det altså ikke.. Needless to say, så er mannen veldig happy.

Jeg venter gutt, gått opp en str. Men puppene vokste mye mer med jentene enn nå

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Puppene vokste mye mer forrige gang, da fikk jeg jente. Vokst nå også, men mye mindre, venter gutt :)

Puppene er gedigne, venter jente :) Var sånn sist også, jente da og.

Last edited:
Mine pupper har ikke vokst noe bruker samme bh venter gutt

Jeg venter jente og har gått fra 75b til 80d

Jeg venter gutt :) Puppene har blitt mye fyldigere. Før graviditeten var jeg på vei til å kjøpe nye bh'er fordi puppene hadde gått ned i str etter vektnedgang. Heldigvis ventet jeg, for nå er bh'ene supertighte. Skulle tro det var push up i dem, men det er det altså ikke.. Needless to say, så er mannen veldig happy.

Helt det samme som meg, bortsett fra at jeg skal ha jente :)

Brystene mine er det samme som før størrelsesmessig :P men de ser litt annerledes ut..

Venter gutt. :)

jeg har gått opp fra 75a til 75d, venter jente:) Kunne godt vokst litt mindre for jeg har fått noen skikkelig fine strekkmerker :P

Vokst litt, mn ikke så mye at jeg må ha ny bh enda. De er hardere da. Venter gutt.

De har vokst litt men ikke masse... Venter gutt :-)

Har vokst en del men ikke skiftet cup. Venter gutt

Back
Topp