Okey.. nå bare !#/#&&"%%&!(!=

Eldorado

Forumet er livet
Har prøvd å få tak i JM i dag også, uten hell. Gav beskjed om at hun på helsestasjonen kunne be henne ringe meg om hun møtte på henne i gangen eller noe, men hørte ikke noe. Fortsatte å komme på telefonsvarer.

Prøver å ringe fastlegen også, men der gidder de som vanlig ikke å svare. Å da jeg endelig trodde jeg hadde kommet igjennom, da hadde de lunch!

Prøver å kontakte de ang problemet med at jeg er så redd det er noe feil med mini i magen. Sovnet ikke før klokken fem i dag tidlig, og det er HARDT når jeg har en på 1,5 år, jobber 8 timer om dagen og har masse å gjøre hjemme i tillegg. Nå går jeg en hard arbeidshelg i møte...

SÅ, det jeg vil spørre dere om er : Går det feks ann å ringe legevakten om sånt? Får kanskje ikke UL eller høre hjertelyd der? Sambo sier at nå er det nok, for nå ser jeg så sliten ut!
Kanskje de ikke prioriterer det så lenge jeg har UL på onsdag? Vetta søren hva jeg skal jeg, men er avhengig av å sove litt i natt iom at jeg skal jobbe i hele morgen og natt til søndag + søndag kveld. ÆSJ

ikkje ring legevakten. møt opp og si du har vondt i magen og trenger sjekke om babyen har det bra... ikkje si du skal på ultralyd på onsdag..
vis virkelig hvor mye du trenger dette.. ingen vordene mødre skal gå rundt bekymret!

sett deg i bilen og kjør til legevakten. ta med mannen om du har barnevakt..

masse lykke til..

~knocked up~ skrev:
ikkje ring legevakten. møt opp og si du har vondt i magen og trenger sjekke om babyen har det bra... ikkje si du skal på ultralyd på onsdag..
vis virkelig hvor mye du trenger dette.. ingen vordene mødre skal gå rundt bekymret!

sett deg i bilen og kjør til legevakten. ta med mannen om du har barnevakt..

masse lykke til..

Sign.

Kom deg ned dit og få det sjekket, det er ikke godt for deg å gå rundt og være så bekymret. Si at du har vondt og er redd, så krysser jeg fingrene for at de sjekker alt:-)

det spørs litt hvilken legevakt du hører til. I oslo har de ikke ultralyd på legevakta f.eks. men du kan eventuelt bli henvist til poliklinikken på sykehuset for å få en sjekk. men da får du det eventuelt ikke før neste morgen. Jeg ville prøvd å ringe lege eller jordmor en gang til jeg. 

Lykke til. -Jeg har hett skikkelig vondt i magen de siste dagene. Jm hadde ikke plass, mern sa at jeg MÅTTE dra til legen min og at de har plikt til å ta meg inn. Da jeg møtte hos legen fikk jeg beskjed om at de ikke har kapasitet til å ta meg inn, de sendte meg til legevakta. Legevakta sa bare at de ikke kan gjøre noe "Hvis det er en abort kan vi ikke gjøre noe uansett, her tar vi bare inn akutte tilfeller nå"...

Håper du har bedre lykke enn meg da. Jeg har gitt opp lege og Jm dekning i Lillestrøm nå jeg :/

Men PS: Det er sikkert ikke noe galt med barnet :) På den annen side, om det er UVI eller noe slikt så er det viktig å bli behandlet da det kan føre til abort osv :S Skulle ønske legene tok oss inn...

Back
Topp