okei...

x1xTwGirly88

Gift med forumet
drit i det[;)]

Kanskje den er litt for dyr??  kjøpte 2007 modellen helt NY: med akkurat samme farge til kr 3499,-.
Det må sies at den var på tilbud da, men mange butikker har kjørt akkurat dette tilbudet nå i vår!!!

Jepp jeg kjøpte min Simo Duo Vogn til 3490,-¨på babyshop, så du må nok senke prisen ja.. [;)]

jeg senker ikkje prisen uansett.. jeg kjøpte vognen for 8000 kr for 8 mnd siden. så det er helt uakktuelt å selge den billigere.. da tar jeg heller vare på den til neste mann... den ser jo helt ubrukt ut, for den er kjempe lite brukt.. så...

kan nok bli vanskelig å få solgt en brukt vogn for samme prisen som en ny en nå altså! ta vare på den du..

[8|] hva skjer her?

ORIGINAL: fruluna

Gjør det du [;)]

Må passe på kva vi sier her-for vi er vist frekke her inne[8|] [:)] 

ORIGINAL: Nikki!

ja,herregud-kan jo ikke kjøpe brukt vogn for samme prisen som man får ny!
er det mulig...hehe

hallo???! ka e problemet ditt?? for det første viste eg ikkje at du fikk den for 3500 NY!!!! og for det andre så selger jeg ikkje en nesten ikkje brukt vogn som eg betalte 8000 kr for 8 mnd siden for MINDRE en 3500 kr.. alvorlog talt.. da kan jo eg like godt gi ann vekk då, eller brenne de 2500 kr eg hadde fått for ann... GAD at det er mulig...[:@][:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(] 

jeg har ikke noen problemer overhode... men du har et problem med at jeg syns det er helt på tryne den prisen du ville ha for vognen.

men dette er noe jeg ikke gidder diskutere med deg

ja. eg tror eg bare ska holde kjeft før eg sier noe eg seriøst kommer til å angre på[:@]

vil du noe så ta det på pm

vi er ikke intressert i at termin i juni skal ende opp som generell hvor alt blir krangel!

vil du noe så ta det på pm

vi er ikke intressert i at termin i juni skal ende opp som generell hvor alt blir krangel!

signerer den.
føler meg litt skyldig i dette da jeg nevnte at det kanskje var lurt å senke prisen.......[:(] det var ikke vondt ment bare en liten opplysning om hva de har kostet i butikkene nå. Beklager[:(]

Må visst være litt forsiktigere

Denne tråden synes jeg nesten en moderator skal slette. Det er første gang det har vært en krangletråd på juni siden jeg kom hit. Og vi skal gå foran som et godt eksempel her på BV. For vi ER det eneste forumet som er HELT uten kranglefanter!

Og da er det jo trist at en som ikke hører til her starter en tråd i VÅRT forum, som ender opp med krangling... Hmpfr.....

Back
Topp