okei...

x1xTwGirly88

Gift med forumet
jeg spør igjen.. er det noen som vil kjøpe en simo duo vogn 2006 modell.. lite brukt, bagen er brukt i ca 5 mnd, og sportsdelen i 2 mnd.. vognen er 8 mnd gammal, betalte 8000 kr for den ny og vil ha 3500 kr for den nå. den er veldig fin og passer til både jente og gutt.. har ikkje bilder av den akkurat nå men kan skaffe det vis noen er inntresert? det er fargemotiv 7030(svart med litt grått med ruter) den er veldig fin[:)]

er det foresten noen som har maken vogn så kan legge ut bilder?[;)]

dytter...

kjøper betaler foresten frakt[;)]

ORIGINAL: m@rIt

høres kjempebra ut da, jeg trenger ikke vogn men hadde nok vært fristet av et slikt tilbud.
har du vurdert å legge den ut på finn.no eller noe sånt?

ja har tenkt på det[;)] men tenkte jeg skulle høre her først!! siden det er så mangen mammaer/kommende mammaer her!![:D] jeg syns 2006 modellen er mye finere en 2007 modellen, for 2007 modellen er bare knalle farger å ikkje noe mønster på/i.. grunnen til at jeg selger den er fordet at vi kjøpte ny vogn for ikkje så lenge siden.. å vi bruker jo mest den nye. så føler det blir dumt at den fine vognen bare skal stå liksom[;)]

hvorfor velge simo duo?:

Nå leveres alle våre nye understell med ”Click-in” system. Dette er en festeanordning som gjør det lett, trygt og kjapt å feste overdelen på understellet. Det er bare å ta tak på hver side av overdelen og trykke inn 2 røde knapper og overdelen er løs fra understellet. Ingen problematiske grep og triks man må lære seg. Når du skal feste overdelen på understellet igjen, plasserer du overdelen over understellet og presser ned. Du hører at det klikker og overdelen er festet på understellet. Trygt, kjapt og lett.

ORIGINAL: TwGirly88

høres kjempebra ut da, jeg trenger ikke vogn men hadde nok vært fristet av et slikt tilbud.
har du vurdert å legge den ut på finn.no eller noe sånt?

ja har tenkt på det[;)] men tenkte jeg skulle høre her først!! siden det er så mangen mammaer/kommende mammaer her!![:D] jeg syns 2006 modellen er mye finere en 2007 modellen, for 2007 modellen er bare knalle farger å ikkje noe mønster på/i.. grunnen til at jeg selger den er fordet at vi kjøpte ny vogn for ikkje så lenge siden.. å vi bruker jo mest den nye. så føler det blir dumt at den fine vognen bare skal stå liksom[;)]

kan godt forstå du vil selge den da. håper du får napp!!!!!! [:D]

Takk Takk[:)]

som vil kjøpe en simo duo vogn 2006 modell.. lite brukt, bagen er brukt i ca 5 mnd, og sportsdelen i 2 mnd.. vognen er 8 mnd gammal, betalte 8000 kr for den ny og vil ha 3500 kr for den nå. den er veldig fin og passer til både jente og gutt.. har ikkje bilder av den akkurat nå men kan skaffe det vis noen er inntresert? det er fargemotiv 7030(svart med litt grått med ruter

Dytter litt for deg jeg, syns det her var et kjempetilbud!
Vi Kjøpte Brio kombi i Sverige vi, så jeg trenger ikke vogn. Hvis ikke hadde jeg vært intressert.

Du kan jo prøve å legge den inn på terminforumene også? Mange der inne som sjelden titter inn på generell[;)]

Back
Topp