Okei jenter

therese*

Elsker forumet
Må bare få sagt at dere er de mest fantastiske jentene som finnes!! Uten dere hadde jeg aldri begynt med scrapping ( og det er jo så gøy). Grunnen til at jeg turte var at det virket som en så hyggelig gjeng her inne- og det skal jeg si dere har innfridd til de grader. Alltid hyggelige tilbake meldinger å få, får svar på de mest teite spørsmål og

SÅ ER DERE SÅ FLINKE ALLE SAMMEN AT DET ER EN FrYD OG SE PÅ ALT DET FLOTTE DERE HAR LAGET!!

TUSEN TAKK JENTER[:D]

Er så enig, Therese! [:D] Har følt meg velkommen her fra første stund.. [;)][:)]

Helt enig med dæi! Så mange koselige jenter her inne[;)]

Så søt og snill du er da![:D]
Ja jentene her inne er virkelige flinke til å gi tilbakemeldinger og være positive! Det har hjulpet meg mange ganger etter en laaaang slitsom dag på jobb. Men blir liksom glad når man logger seg på her og der står x antall nye innlegg som jeg klør i fingra etter å lese. Ikke alltid jeg får svart for som regel er jeg hjemme i 23 tiden på kvelden....men jeg er innom og får med meg hva dere har "skravlet" om og så får jeg sikla litt etter deres innkjøp og scrapperier.

Synes vi er er en fiiiin hobbygjeng jeg![:D]

Må bare signere alt du skriver eg[:)] begynte å scrappe i januar og det er så kjekt å holde på med det med gjengen her inne[:D]

Veldig enig!!! Kjempekoselig å få tilbakemeldinger og sånn!!! (selvom jeg må si det er sååå kjedelig når folk quoter...[8|])
Jeg kom egentlig inn her for å lære å strikke jeg[8D] Men så så jeg noen loer, og da var det gjort[8D]

Back
Topp